Fit

Sviđa nam se nova Reebok kolekcija za fitness koja ističe žensku snagu i individualnost

FOTO: Press

Kampanja “Prvenstveno žena” bit će lansirana tijekom 2019. godine koja za cilj ima potaknuti i podržati žene diljem svijeta da pokažu svu svoju snagu i istaknu najsnažniju verziju sebe

Reebok lanisra novu kolekciju za fitness koja uključuje Reebok Mesh bomber jaknu, Reebok Nature X Seamless sportski grudnjak, Reebok Nature X tajice visokog struka i Reebok Freestyle Hi Muted tenisice. Kao zaštitno lice odabrana je glumica Nathalie Emmanuel koja je trenutno jedna od najsnažnijih ženskih simbola individualnosti i samopouzdanja. Početak je to najnovije suradnje Reeboka i Nathalie, a temelji se upravo na poticanju tih ženskih osobitosti s fokusom na osnaživanje žena diljem svijeta.

Zajednička strast prema individualnosti

Press

“Uvjerena sam kako žena nije definirana samo jednom ulogom i osobinom. Mi smo vrlo snažne, talentirane individualke što nas definira i čini ljudskim bićima. Ova nova suradnja s Reebokom temelji se na zajedničkoj strasti prema individualnosti. Sve smo mi vrlo strastvene u jedinstvenom cilju naglašavanja kako svaka žena posjeduje vlastite sposobnosti, a takve primjere i sami ističemo”, izjavila je Nathalie Emmanuel.

Press

Nathalie je tako stala ravnopravno uz bok Gigi Hadid, Ariani Grande, Gal Gadot i brojnim drugima, koja podržava i vjeruje u izvornu snagu Reebokove kampanje. “Nathalie je još jedan snažan član naše ženske zajednice. Istaknuli smo Nathalie kao i sve druge naše članove kako bi motivirale i udružile žene diljem svijeta u pronalaženju vlastitog balansa između psihičkog, fizičkog i društvenog zdravlja kako bi postigle i ostvarile vlastiti potencijal”, dodaje Todd Krinsky, generalni direktor Reebok performance poslovne jedinice.

Press