Novi brend

U središtu ovog brenda su naušnice visoke kvalitete za osjetljive uši. Dvostruki ringovi su nam mrak

Brend je pokrenula Helena iz Zagreba

FOTO: Aleksandar Selak

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u ovoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci, ali i oni iz regije

Ime brenda: Kapi kamena i pijeska

Tko: Zagrepčanka Helena, poslovna žena i novopečena majka koja premalo spava. Ljubiteljica svega sjajnog, neobičnog i lijepog.

Što: Kapi kamena i pijeska zapravo je igra riječi jer je fokus brenda na nakitu s poludragim kamenjem, kristalima i staklom. Njih kombiniram s medicinskim čelikom, mjedi ili srebrom, ponekad drvom i smolom.

U središtu svega su naušnice visoke kvalitete kreirane posebno za osjetljive uši te ogrlice od poludragog kamenja, prvenstveno ahata, zatim ametista, lapisa, kvarca, žada… Svih onih elemenata koji navodno imaju čarobne moći, ako ništa onu da se osjećamo fantastično kad ih nosimo u obliku nakita vrijednog pažnje. U ponudi je i personalizacija – kupci mogu odabrati kamen/boju kristala koji im se sviđa, zamijeniti zlatne elemente za srebrne itd. A ako imate viziju naušnica ili ogrlice koje nigdje ne pronalazite, to je izazov koji uvijek rado prihvaćam.

Kada: Brend je posljedica cjeloživotne strasti, dizajn i izrada nakita bili su mi zapravo prvi ozbiljan hobi. No, školovanje, rad u korporativnom okruženju, pa djeca, doveli su do toga da je taj hobi nekako ostao u prošlosti. Ali prije nekoliko mjeseci sam se zatekla u onom traženju koje nas sve snađe u nekom trenutku i nakit mi je omogućio da vratim taj kreativni dio sebe koji zapravo najviše volim. Tako da je pala odluka da u njega i uložim i stvorim svoj prvi formalni brend.

Zašto: Osnovni razlog postojanja ovog brenda je ljubav prema nakitu. Obzirom da je ta ljubav često bila razočarana lošom kvalitetom, odlučila sam da ću koristiti samo kvalitetne elemente i svojim kupcima dati ono što je meni toliko puta nedostajalo jer vjerujem da nisam jedina. Zato uz svaki kupljeni komad uvijek dajem i savjet za održavanje, nošenje, a elemente prilagođavam potrebama kupca. Svi zaslužujemo nešto sjajno, zar ne?

Može se razgledati i kupiti: Na Instagram i Facebook stranicama. Razgledavanje uživo zasad nije moguće, ali snimke, slike i informacije su uvijek dostupne.

Cijene se kreću: Od 20 do 50 eura.