MODA

U Zagrebu je predstavljena nova C&A kolekcija, pa smo odmah izdvojile 40 komada

Brend C&A je predstavio je trendove za nadolazeću jesen i zimu

I ove sezone će nas C&A novom kolekcijom oduševiti svojim pristupom modnim trendovima. Kolekciju čiji je moto We believe in fashion predstavili su u jesensko-zimskom ozračju zagrebačke šume Grmoščica. Ljubitelji mode tamo su se okupili na predstavljanju C&A bredova Yessica, Yessica Premium i Clockhouse oduševljeno razgledavajući kolekciju u prostoru koji je za tu prigodu pretvoren u ledeni C&A Collection Room. Među okupljenima tako su se našli Slavko Sobin, Gabrijela Pilić, Korana Gvozdić i Matea Nesek te plesna skupina TransForm.

C&A ove godine podsjeća na modno odvažne 70-te i 80-te godine u kojima je moda odigrala značajnu ulogu u osnaživanju pojedinaca i njihovih pokreta. Marketing menadžerica C&A za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju Renela Ružić izjavila je: „Moda je osobnost, moda je samopouzdanje, moda je hrabrost. Putem ove kolekcije pozivamo sve koji vjeruju u modu da uvijek imaju na umu snagu koju im omogućuje modni odabir, ali i da dijele naš entuzijazam prema dostupnoj, raznolikoj modi i individualnim stilovima.”

C&A brend Yessica donosi samouvjerenu i casual interpretaciju mode iz 70-ih i 80-ih godina. Kolekcija se poigrava krojevima i bojama iz tog vremena te pomiče granice između poslovnog i opuštenog stila. Yessica Premium kolekcija kombinira street style s luksuznim country styleom, a namijenjena je ženama koje cijene opuštenu eleganciju.

Nova Clockhouse ženska kolekcija inspirirana je New Yorkom i europskim klubovima u 80-im i 90-im godinama. Kombinacija prozračnih boja i tvorničkih krojeva susreće se sa svjetlucavim satenom i ispranim denimom. Kolekcija je sve samo ne suzdržana. Muška kolekcija inspirirana je međunarodnim street styleom, umjetnošću i glazbom te ostavlja pomalo grubi urbani dojam. Kolekcija je dostupna u C&A trgovinama i ovdje.