Velike promjene za H&M. Zaposlili su analitičara koji je razotkrio Facebook i sasvim odustali od revija
Švedski high street div najavio je u proteklim danima velike promjene u načinu svog poslovanja
Nakon što je New York Times prošle godine izvjestio da H&M ima problem s neprodanom odjećom u vrijednosti od 4.3 milijarde dolara, te nakon što su u studenom prošle godine najavili da zatvaraju svoj brend Cheap Monday, svima je postalo jasno da H&M grupacija ne stoji baš najbolje. No, u 2019. godinu su krenuli jako s poprilično odvažnim odlukama.
CHRISTOPHER WYLIE JE NOVI KONZULTANT
Christopher Wylie poznatiji kao čovjek koji je razotkrio skandal Cambridge Analytica u kojem je otkriveno da je Facebook privatne podatke milijuna Amerikanaca dao konzultantskoj tvrtki Cambridge Analytica koju je predsjednik Donald Trump angažirao tijekom svoje kampanje 2016. godine. Glasnogovorkinja H&M-a Ulrika Isaksson otkrila je za Bloomberg da će glavni fokus Wylijeva rada u H&M-u biti dobivanje boljih informacija o potrošačima, proizvodima i tržištima, ali i rad na održivoj i etički prihvatljivoj umjetnoj inteligenciji.
U H&M-u su uvjereni da će kroz umjetnu inteligenciju dobiti bolje informacije o svojim kupcima jer se posljednjih sezone doista bore da bi se prilagodili online trgovini i dostigli Inditex grupaciju.
GOTOVO JE S REVIJAMA
Čak je i hrvatske modne urednike H&M vodio na svoje revije u New Yorku i Parizu na kojima bi bile prikazane njihove luksuznije H&M Studio kolekcije i kolekcije koje nastaju u suradnji s poznatim svjetskim dizajnerima. Međutim, čini se da je tome došao kraj. Fashion United je danas prenio da je H&M odlučio zamijeniti koncept revije sa svojevrsnim interaktivnim kazalištem te da će u ožujku svoje suradnike, predstavnike medija i influencere odvesti na trodnevno putovanje u pustinju Sedona u Arizoni.
Uzvanike će dočekati originalno osmišljen narativ na kojem radi Connie Harrison, londonska konzultantica i kreativna direktorica specijalizirana za interaktivna iskustva. Ovim projektom, piše Fashion United, Harrison želi da se posjetitelji osjećaju kao da su zakoračili u drugi svijet u kojem ne mogu razlikovati što je stvarnost, a što fikcija. H&M-ova glava kreativnog marketinga i komunikacije, Kattis Bahrke, rekla je u izjavi za medije: “H&M je uvijek bio tvrtka koju vode inovacije i drago nam je da ćemo ljetnu Studio kolekciju predstaviti u novom formatu.”