MODA

Virtualna Marilyn Monroe pojavit će se na naslovnici CR Fashion Booka, a nosit će i hrvatski dizajn

Web 3.0 definitivno uzima maha, a sljedeće je na redu oživljavanje prošlosti kroz NFT-jeve

FOTO: Wikimedia Commons

Web 3.0 definitivno uzima maha, a sljedeće je na redu oživljavanje prošlosti kroz NFT-jeve

Računalno generirana slike Marylin Monroe pojavit će se na osam naslovnica kineskog izdanja magazina CR Fashion Book u travnju. Naslovnice su kreirane u suradnji sa startupom Amethyst, timom za kreiranje CGI fotografija Now Open i vlasnicima nasljedstva Marilyn Monroe. Osnivačica magazina, modna urednica Carine Roitfeld za virtualnu Monroe odabrala je, piše Vogue Business, komade fizičkih brendova među kojima su Saint Laurent, Balenciaga, Thom Browne, Fendi, David Koma i Miu Miu, te komade dva digitalna brenda, a to su Auroboros i hrvatski Tribute Brand. Tribute Brandu ovo će biti drugo pojavljivanje u travanjskim magazinima, pet digitalnih komada s njihovim potpisom već je objavljeno u kineskom izdanju Harper’s Bazaara.

Jim Gibb koji je kreativni direktor za Marilyn Monroe Estate rekao je za Vogue Business da im je cilj bio prenijeti njezin it faktor u digitalno doba. “Lako je zaboraviti na to da je jedna od najfotografiranijih žena u povijesti do sada bila zabilježena samo na filmu, ne u pikselima. Nikad nećemo znati kako bi izgledala u visokoj rezoluciji, ali zabavno je pokušati uhvatiti njezinu esenciju i ljepotu kroz CGI tehnologiju i zamisliti kako bi izgledala u najboljim komadima današnjih dizajnera.”

Nakon što magazin izađe, slike s naslovnica kasnije će biti dostupne zasebno u obliku NFT-jeva, a takvo oživljavanje povijesti kroz jedinstvene nezamjenjive tokene je srž startupa Amethyst. Osnovao ga je Elliott Foote, vlasnik licence za CR Fashion Book China, a on je sada platforma koja omogućuje korisnicima pristup NFT-jevima i projektima nastalima za Web 3.0. Krajnji mu je cilj biti poveznica između kreativaca i posjedovatelja originalnog intelektualnog vlasništva kako bi se povijest lakše oživjela kroz Web 3.0, ali i monetizirala.

A oživljavanje povijesti kroz Web 3.0 očito je novi trend u svijetu mode i ljepote. Ralph Lauren oživio je neke od svojih najprepoznatljivijih komada kroz Roblox, Selfridges je u digitalnom obliku predstavio kreacije Paca Rabbanea iz šezdesetih koje nikad nisu bile ni proizvedene fizički, a MAC Cosmetics oživio je svoju suradnju s pokojnim Keithom Haringom kroz seriju NFT-jeva. Web 3.0 i svijet digitalne mode koji se u njemu rađa za mnoge su još uvijek velika nepoznanica, ali definitivno se radi o mnogo većoj stvari od prolaznog trend.