MODA

Zara ozbiljnije kreće s dizajnerskim suradnjama. Najavili su kolekciju s poznatim nizozemskim kolektivom

Kassl Editions poznat je po svojim ojastučenim Pillow torbama

FOTO: kassleditions.com

Kassl Editions poznat je po svojim ojastučenim Pillow torbama

Španjolski high street div Zara kreće u novi pothvat. Najavili su suradnju s nizozemskim dizajnerskim kolektivom Kassl Editions i time dali naslutiti da namjeravaju ozbiljnije pristupiti suradnjama s poznatijim dizajnerskim imenima. Zara je do sada imala nekoliko suradnji među kojima se posebno istaknuo Everlast, a prošle su godine u ponudi imali i komade s potpisom finalista CFDA/Vogue Fashion Funda. No, te se suradnje ne mogu mjeriti s onima koje H&M radi od 2004. godine, a kroz koje su izbacili kolekcije s potpisima kuća Lanvin, Comme des Garçons, Stella McCartney, Balmain, Versace, Kenzo i nizom drugih ili pak onima koje radi Uniqlo s imenima kao što su JW Anderson ili Jil Sander.

Kassl Editions možda nije brend u rangu spomenutih modnih kuća, no njihovi se komadi, baš kao i oni dotičnih imena, mogu naći na popularnim multibrend platformama kao što su Net-A-Porter ili Farfetch. Brend su 2018. pokrenuli Ilse Cornelissens, Charlotte Schreuder, Tim van Geloven i Bart Ramakers, a najpoznatiji su po svojim Pillow torbama koje ste u nekoliko navrata mogli vidjeti i na našem portalu.

Kolekcija koju su pripremili za Zaru donosi niz ready-to-wear komada, piše BoF, ali i komada za dom među kojima su ormarići, ogledala i tepisi. Bit će prikazana na milanskom Salone del Mobile koji se održava od 5 do 10. rujna u prizemlju milanske Zare Home dok će u trgovini odjeće na Corso Vittorio Emanuele biti otkrivena instalacija osmišljena i izrađena povodom kolekcije. U fizičke trgovine i online kolekcija bi trebala stići 12. rujna.

Cijene će zasigurno biti više od onih u standardnoj Zarinoj ponudi, no to je dobar potez za imidž ovog brenda koji pomalo kasni za valom održivosti i dizajnerskih kolekcija koji ganjaju drugi high street brendovi, posebno iz H&M grupe. Uz to, ovakve bi im suradnje mogle pomoći da se oporave od posljedica Covid krize zbog koje im je prihod u prvom kvartalu ove godine pao za 17 posto u odnosu na 2019., piše BoF.

Za Kassl Editions to je dobar potez koji im omogućuje da u kratkom roku s vrlo malim ulogom, dospiju do jako široke publike iz cijelog svijeta. “Očekujemo da će svijest o brendu i vidljivost, razgovor koji će se među ljudima pokrenuti o tome tko smo i tko ćemo biti u budućnosti, biti najvažniji uspjeh ove suradnje”, rekla je tim povodom jedna od suosnivačica brenda Ilse Cornelissens.