Nekad je nužno odabrati stranu
NOVO MJESTO

Zavirile smo u spektakularnu novu trgovinu srpske prirodne kozmetike Sofi

FOTO: Relja Ivanic

U Beogradu je otvoreno novo mjesto za ljubitelje prirodne kozmetike i kvalitetnog dizajna

Iza brenda Sofi koji nam je već poznat i ovdje u Hrvatskoj stoje Draženka i Goran Šoć, bračni par iz Novog Sada koji je brend pokrenuo prije 11 godina. Imali su želju na tržištu predstaviti prirodnu kozmetiku koja tada još nije bila toliko popularna, a jedinstven dizajn i kvalitetni proizvodi vinuli su ih u nebesa.

Sofi je danas jedan od najpoznatijih srpskih brendova prirodne kozmetike, a nakon trgovine koju već imaju u Novom Sadu, prije mjesec dana otvorili su jednu i u glavnom gradu Srbije. Fotografije su apsolutni spektakl, a supružnici su nam otkrili više o tome.

SASVIM DRUGAČIJI KONCEPT TRGOVINE

“Dugo smo tražili odgovarajući lokal, krajem prošle godine se sve posložilo i eto nas u Beogradu”, kaže nam Draženka Šoć. “Trgovina u Beogradu se potpuno razlikuje od one u Novom Sadu jer su i prostori drugačiji. Novosadska trgovina se nalazi u zgradi iz 1811. godine te je i sam prostor diktirao interijer, rješenje se samo nametnulo. Dosta originalnih elemenata, poput stolarije, rolo vrata i terrazza smo zadržali. Umivaonik smo našli u podrumu zgrade, samo smo ga restaurirali. Lokal u kojem se nalazi trgovina u Beogradu ima specifičan oblik, nalazi se na uglu dvije ulice, tako da je i pristup u rješenju interijera bio drugačiji. U svakom slučaju mi smo i željeli da se trgovine razlikuju, svaka sljedeća će biti drugačija jer i Sofi se mijenja.”

Za interijer je bio zadužen studio Autori s kojim su supružnici Šoć surađivali i na dizajnu prve trgovine. “Pri projektiranju beogradske prodavaonice studio se vodio filozofijom našeg brenda u kojoj se prirodni sastojci proizvoda ističu u prvi plan.” Mramorne komade našli su, kažu, na otpadu jednog lokalnog kamenoloma i iskoristili ih kao i vrste kamena planit i maljat. “Hrvatski planit i maljat iz Crne Gore odbačeni od strane kamenoloma zbog nepravilnosti, su minimalno obrađeni i vraćeni u život. Svi drugi elementi kao što su police i pult, u potpunosti su podređeni ovim mramornim komadima.” Uz to, kako bi prostoru dali balans i smirenost u prostor su dodani meki materijali u vidu prozirne zavjese i Sofi logotipa, koji je tretiran prije kao svjetlosna instalacija nego čisti brending.

LOKALNI KREATIVCI U SVAKOM SEGMENTU BRENDA

Šoćevi su išli sasvim do kraja pa su osim lokalnog proizvoda koji nude, lokalnih arhitekata i materijala u interijeru, angažirali i lokalnu dizajnericu da im dizajnira uniforme. “Mi kao lokalni brend svjesni smo koliko je važno da podrška ne ostane samo na riječima kao što je često slučaj, zato smo i odabrali da naše uniforme radi lokalna dizajnerica Ana Jovanović koja stoji iza brenda KOTA. Anine kreacije osobno volim, mi dijelimo iste vrijednosti, suradnja s njom bila logičan korak. Inače smo vrlo lijeni kada je marketing u pitanju, ali smo se potrudili da našu suradnju ispromoviramo upravo zbog važnosti teme lokalnog povezivanja i osnaživanja brendova.”

Draženka dodaje i da misli da se u posljednje vrijeme publika sve više okreće lokalnim proizvođačima upravo zbog niza prednosti. “Konkretno naši proizvodi su uvijek svježi, nije svejedno kupujete li kremu koja putuje od skladišta do skladišta, i stoji na policama nekog marketa dvije godine ili kupujete kod lokalnih proizvođača.” zaključuje.

Za kraj nam je najavila i da u rujnu izbacuju neke novitete na tržište, no dodaje da su spori po tom pitanju jer žele biti sto posto sigurni u proizvod prije no što ga izbace na tržište. “Generalno ne pratimo trendove u kozmetici jer to bio značilo da stalno trebamo izbacivati nešto novo, više se držimo provjerenih sirovina.” Kaže i da joj se čini da će kupci uskoro, baš kao i sporu modu, prihvatiti i sporu kozmetiku te dodaje da im je u dugoročnom planu otvoriti trgovinu u Hrvatskoj.