Provjerile smo

Ovo su make-up trendovi za kojima ludi TikTok. Evo koji nam je najdraži

Često su najviralniji video sadržaji upravo oni o šminkanju i njezi kože

FOTO: Aleksandra Woźniak/Instagram

Glossy, latte, micro, pumpkin – popis je poprilično dugačak i mogli bismo ovako unedogled. Iako se na prvu može učiniti kako je riječ o napitcima u kojekakvom lokalnom hipsterskom kafiću, zapravo govorimo o novim make-up trendovima koji su potpuno zaludjeli društvene mreže. Shodno okvirima današnjice, gdje vrijednost trenda određuje broj klikova i pregleda, isti se mijenjaju gotovo svakodnevno. Pa ipak, neki od trendova posebno zadržavaju pažnju zainteresirane mase na popularnoj platformi TikTok. Ondje su, naime, neki od najviralnijih videa upravo na temu uljepšavanja, šminkanja i njege kože uopće. Konkretnije, takav sadržaj broji milijarde pregleda.

Latte make-up novi je TikTok trend

Primjerice, nedavno je TikTok publika potpuno poludjela za latte make-up trendom, svojevremenom renesansnom povratku klasičnog looka. Neki od najpoznatijih vizažista diljem svijeta kažu da ovaj stil šminkanja karakteriziraju lagani, brončani tonovi, otkud zapravo i potječe sam naziv trenda.

@miriamaddalena

Latte makeup 🥛🍯☕️ nella mia versione #lattemakeup #makeuptutorial

♬ suono originale – miriamaddalena

Naime, ideja je da koža poprimi nježne, a ujedno pomalo brončane tonove, zadržavajući neutralne nijanse. Ovakav look prilično je jednostavno kreirati, ponajviše zbog toga jer je pogodan za svaki ton i podton kože, a prije svega počiva na jednostavnosti i minimalnom korištenju proizvoda. Jednostavnije, latte make-up počiva na krilatici “manje je više”. No, upravo zbog takvog pristupa važno je koristiti kvalitetne proizvode, koje možete potražiti u svim dm prodavaonicama.

Biserna koža uz dobar highlighter

Slične su karakteristike i gloss skina, stila koji apsolutno glorificira hidratiziranu i sjajnu kožu, a koji je nedavno iznjedrio novi trend nazvan “pearl make-up” (biserni make-up op.a.). Kao što samo ime sugerira, riječ je o trendu koji karakterizira blistavost kože, poput bisera, koristeći nježne i neutralne tonove u šminkanju, a koji već sada na TikToku ima više od 40 milijuna pregleda.

@jasminnlily_

pearl skin makeup 🐚💫 #glowymakeup #pearlskin #makeuplook

♬ origineel geluid – hanna

U odnosu na druge trendove, ovaj biserni izdvaja iz mase način korištenja highlightera, koji se u ovom slučaju koristi duž jagodične kosti, ali i na kapcima te ispod obrva. Naime, cilj je da koža manje bliješti, no da je blistavost i dalje vidljiva prelamanjem svjetlosti na licu. Ključan je, dakle, dobar highlighter, a u dm prodavaonicama, kao i u online shopu možete pronaći idealnu nijansu. Naime, kod većine je trendova u fokusu ili određeni proizvod ili određena karakteristika. Tako je, primjerice, kod trenda micro-beauty u fokusu kratkoća – noktiju, kose, ali i sama rutina šminkanja.

Za one koji (ne)žele eksperimentirati

U cilju postizanja izgleda bez imalo napora, ovaj je trend također viralan na TikToku. Mikro-ljepotu obožavaju svi, ponajprije zbog velike uštede vremena te korištenja znatno manjeg broja proizvoda. Primjerice, u okviru ovog trenda posebno je popularna manikura u stilu mikro-francuskog vrha, koja izgledom podsjeća na klasičnu francusku manikuru, no u ovom su slučaju nokti znatno kraći. Konkretnije, ovaj se trend bazira na učinkovitosti i jednostavnosti u izvedbi, u maniri “chic bez imalo napora”, idealno za onoga tko želi eksperimentirati s novim izgledom, a da pritom ne zalazi u vode drastičnosti.

@opi

🚨Nail hack alert! 🚨@ellzabethm shows you how to DIY a micro french mani with a makeup sponge and shades from the #MeMyselfAndOPI colorverse. #OPI #NailTutorial #NailArt #FrenchTips #FrenchMani #FrenchManicure #MicroFrench #NailHack

♬ PRETTY BOY FLOW – Sturdyyoungin

Upravo je o novitetima i trendovima iz svijeta ljepote bilo riječi na ovogodišnjem najvećem dm beauty breaku, tradicionalnoj dm-ovoj proslavi ljepote. Ondje su gosti imali priliku isprobati nove proizvode, ali i uživati u iznenađenjima koja su za njih pripremili dm i partneri i to inspirirani prirodom. Novitete koje danas djelomično diktiraju društvene mreže, ali i influenceri i druge poznate osobe iz javnog života, moguće je vrlo lako rekreirati koristeći proizvode koji se mogu pronaći u dm-u.

Dodatan plus je činjenica da od prvog pa sve do 30. travnja ove godine kupnjom dvaju ili više proizvoda odabrane dekorativne kozmetike, uz predočenje dm active beauty kartice, kupci ostvaruju 15x više bodova, a za kupnju u prodavaonicama dm-a u vrijednosti iznad 25 eura na dar dobivaju kozmetičku torbicu. Prodavaonice dm-a su ne samo mjesto kupnje dekorativne kozmetike renomiranih brendova već se tu za kupnju dobiva više, a ujedno su i mjesto pružanja usluge savjetovanja. Kupci uvijek mogu pronaći inspiraciju u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu, a najnovije trendove mogu pronaći i u dm katalogu svakog prvog i šesnaestog u mjesecu.


Sadržaj je nastao u suradnji s dm-om.