S1 Intervju

Jedan od vodećih ljudi popularne platforme Highsnobiety: Miuccia Prada mi je vječna inspiracija

Herbert Hoffman je više od 15 godina u modnoj industriji i ispričao je više o svom putu

FOTO: Tgm creative

Sigurno ste čuli za popularnu platformu Highsnobiety koja funkcionira kao streetwear blog, brend i produkcijska agencija koju je 2005. godine osnovao David Fischer. Obuhvaća trendove i vijesti o modi, umjetnosti, glazbi i kulturi, a sjedište joj je u Berlinu. Uz Berlin, Highsnobiety ima urede i u New York Cityju i Londonu, a zapošljavaju preko 100 ljudi. Jedan od tih ljudi je i Herbert Hoffman koji je zadužen za kreativno uređenje i prodaju. Ujedno je i jedan od članova žirija Zalando Sustainability nagrade – dodjele koja se nagrađuje najbolje modne projekte u sklopu Copenhagen Fashion Weeka. CPHFW glavni fokus stavlja na održivost i razvoj modne industrije te je proglašen petim najvećim globalnim fashion weekom. Za Super1 govori o svojem putu.

15 godina iskustva u modnoj industriji

Prije 15 godina Herbert se iz Austrije preselio u Berlin, gdje je počeo raditi kao stažist za PR u modnoj industriji, fokusirajući se na skandinavske dizajnere. “Zaljubio sam se u taj posao i brzo sam stekao znanje. U to vrijeme, ponuđeno mi je da se bavim kupovinom i kreativnim radom za trgovinu Voo Store u Berlinu – to je bio moj svijet danju i noću tijekom 8 godina, gdje sam sve naučio radeći i vjerujući svom instinktu.” Tijekom boravka u Berlinu i rada u maloprodaji, upoznao je Davida Fischera, osnivača Highsnobietya koji ga je prije 4 godine kontaktirao, te se pridružio Highsnobiety obitelji. “Ondje vodimo trgovinu, stvaramo vlastite kolekcije i suradnje, savjetujemo brendove, pišemo o modi i kreiramo sadržaj za brendove koje volimo.”

“Vrlo je jednostavno pretjerivati i kupovati stvari samo zato što su lijepe”

Smatra da je svrha odjevnog komada jednako važna kao i estetika. “Tražim svrhu koja će nadahnjivati estetiku. Vrlo je jednostavno pretjerivati i kupovati stvari samo zato što su lijepe. Iako i sam obožavam lijepe proizvode, postao sam s vremenom kritičniji. Mislim da sam u nekom trenutku imao dovoljno svega u svojoj kuhinji, kupaonici ili ormaru. Stvari moraju imati značenje kada stignu u moj dom, inače me deprimira kada oko sebe imam previše beskorisnih stvari.”

Njegov radni dan izgleda otprilike ovako. Ustaje i u krevetu ispija kavu koju mu skuha suprug, nakon toga zajedno idu u teretanu gdje preslušava podcaste ili novu glazbu, a zatim se biciklom vozi na posao. “Gotovo svakodnevno održavamo sastanke o dizajnu, kreativnom smjeru i našim kupovinama, te istražujemo buduće projekte i suradnje koje bismo mogli realizirati.”

Od trendova ga trenutačno zanima tzv. utility stil

Zanimalo nas je otkud crpi inspiraciju za svakodnevni posao pa nam je rekao da jednostavno promatra i sluša okolinu. “Imam osjećaj da, ako postoji jedna stvar koju sam zaista naučio iz svojih geografskih studija u školi, to je da držim oči i uši otvorene te povezujem točke i prepoznajem obrasce – takav način promatranja često donosi vrlo jednostavne i čiste ideje.” Trenutačno ga jako zanima radna odjeća tzv. utility stil za koju kaže da ostaje relevantna godinama te cijeni materijale i jednostavnost. “Kada tražite komade za investiranje, pronađite boje i krojeve koji vam odgovaraju i koji će vas razveseliti.”

Bio je član žirija za prvu Zalando Visionary nagradu za koju se od prijavljenih brendova tražila autentičnost i strast prema radu. Izdvojio je britanku Paolinu Russo koja je osvojila izgledom, dizajnom i komunikacijom. “Dosta smo razgovarali o viziji koju brend i dizajner imaju – mogli smo osjetiti kada su kreativci iza brenda strastveni prema svom radu i kada znaju za koga dizajniraju. Bitno je da to bude autentično – tada znam da brend može uspjeti na tržištu.”

Na Tjednu mode u Kopenhagenu veseli ga vidjeti što nose Skandinavci

“Boravak u Kopenhagenu uvijek je izvanredan (ne samo zato što sam oženjen Dancem) i volim vidjeti što Skandinavci nose jer to predviđa puno toga što će sljedeće biti aktualno u modi, pa ću ove godine širom otvoriti oči.” Zaključuje da ga češće inspiriraju stvarni ljudi na ulici s neobičnim i zanimljivim odjevnim kombinacijama nego odlazak na modnu reviju. “Obično tražim inspiraciju od Miuccije Prade kako bih nešto nosio na novi način.”