GIRL POWER

Koreanke masovno uništavaju šminku u znak protesta zbog nametnutih standarda ljepote

Ako su Koreanke odlučile uništiti svoje beauty proizvode onda znamo da je posrijedi nešto opasno

Baš kao što pokazuju fotke, žene iz Južne Koreje mahnito uništavaju zalihe beauty proizvoda koje su godinama skupljale i to objavljuju javno na društvenim mrežema. Sjenila za oči postaju svjetlucava prašina, lakovi za nokte razliveni su po svuda i ništa više nije za upotrebu.

POKRET ESCAPE THE CORSET

https://www.instagram.com/p/Bo83Uxfn8MK/?taken-by=been___94

Pozadina priče je malo kompleksnija od samog uništavnja robe, konkretno radi se o feminističkom pokretu “escape the corset” kojeg čine mlade buntovne žene ignorirajući standarde ljepote koji su u Koreji postali norma društva. Tone šminke i preparata za njegu sada su zamijenile bezmirisnim balzamima za usne i laganim kremama te kratkim frizurama koje su jednostavne za održavanje.

Južna Koreja je jedno od najvećih kozmetičkih tržišta, nalazi se na osmom mjestu i zaslužno je za kreiranje BB i CC krema te korištenje neobičnih sastojaka. Između 2012. i 2017. godine tržište je poraslo za 7%, a sada bi se se to moglo malo urušiti zbog frustriranih žena koje žele mijenjati stvari. Koreanka Cha Ji-won je u intervjuu za The Guardian izjavila kako mjesečno troši oko 80 dolara na kozmetiku, ali da to više neće raditi jer kako kaže previše je vremena potrošila da bude lijepa svaki dan.

ŽENAMA JE DOSTA PRILAGOĐAVATI SE NAMETNUTIM STANDARDIMA

https://www.instagram.com/p/BnbP0TeATWE/?taken-by=ieodbw294u

Sve više žena javno je progovorilo o tome kako im je dosta svakodnevnog maltretiranja i šminkanja te su zajedno pokrenule revoluciju i nazvale ju “escape the corset” koja se simbolično naslanja na protest 1968. i paljenje grudnjaka ili čak ide i korak dalje u, pa viktorijansko doba.

Ovaj pokret nije došao niotkuda već je dio #MeToo revolucije. Ova promijenjiva načela razotkrila su kako žene ondje troše novac i na kojim standardima je zasnovana njihova ljepota. Još je prerano reći je li ovaj pokret počeo utjecati na kozmetičke tvrtke i hoće li donijeti neke promjene u kulturi u budućnosti. Šuška se kako će se kozmetički brendovi okrenuti agresivnije muškarcima, umjesto da se bave ženskim nesigurnostima. Ma, sjajno!