priča

U luksuznom resortu na Maldivima predstavljen je inovativan koncept njege kose. Osmislila ga je Hrvatica Nikolina

Novi segment u beauty industriji kose, odnosno frizerskoj industriji zagovara kurativni pristup njezi kose i vlasišta. Pionirka ovoga, sve zastupljenijeg pristupa, ne samo u hrvatskim već i u svjetskim okvirima, naša je sugovornica Nikolina Kisić Mamić

S oko 20 godina iskustva u beauty industriji i segmentu luksuza, s impresivnim CV-jem, s poznavanjem pet jezika i menadžerskom pozicijom u L’Orealu, prvo u internacionalnom marketingu, u headquartersu ove vodeće kompanije u svijetu, zatim u Hrvatskoj i regiji, Nikolina Kisić Mamić definitivno je stručnjak čije se mišljenje vrednuje.

Nikolina je prije 20 godina u Hrvatsku dovela Institut Kerastase, i to u mamin salon Ruža (osnovan 1965.) koji se, eto, danas može pohvaliti s više od 45 godina ekspertize u njezi i oblikovanju kose i sa čak milijun koloracija te s bezbrojinim zadovoljnim klijenticama i modnim snimanjima.

U međuvremenu je ova stručnjakinja za kosu s vrlo bogatom međunarodnom karijerom u luksuznoj beauty industriji (karijeru je započela u L’Oreal Pariz, a potom niz godina bila direktorica L’Oreala za Hrvatsku i Sloveniju) u Zagrebu otvorila dvije ekstenzije Ruža salona – RUŽA Essentials i RUŽA Pure Aveda, osmislila Hair SPA filozofiju njege kose baziranoj na detoksu vlasišta, a kruna svega dogodila se nedavno i to u Joali resortu.

Upravo ondje, u jednom od najluksuznijih resorta na Maldivima, gosti sa svih strana svijeta uživaju u inovativnom konceptu Hair Lab Hair Spa kojeg je Nikolina osmislila posebno za hotelsku i resort industriju te vrlo uspješno proširila izvan granice Hrvatske.

Novi koncept njege

“S obzirom da dva desetljeća radim u ovoj industriji i već godinama istražujem tržište, strastveno pratim trendove, tržišne mogućnosti, u doticaju sam s klijentima svaki dan i navikama potrošača te sam posvećana osmišljavanju novih ideja i koncepata. Nisam mogla ne primjetiti kako u luksuznim svjetskim resortima nedostaje frizerska usluga koja kosu tretira kako treba. Uvidjela sam jaz u kurativnom pristupu kosi i vlasištu te nedostataku tretmana u u konceptu frizerskih spa usluga prilagođenih hotelskoj i turističkoj industriji. Naime, ključ za zdravu i lijepu kosu su tretmani vlasišta i kose, uz specijalne masaže, baš kao što je to u njezi kože i tijela. U frizerskim salonima još uvijek vlada samo make-up pristup.

Klijenti imaju naviku odlaska frizeru kad imaju potrebu ošišati se ili obojiti kosu. Moja je misija to promijeniti i osvijestiti potrebu za redovitim hair spa tretmanima za kosu i vlasište. Stoga sam osmislila sam koncept Hair Lab Hair Spa. Riječ je o konceptu posebno osmišljenom za hotelsku i resort industriju, a sadrži kompletno postavljanje operativnog poslovanja, konceptualizaciju, dizajn, miks proizvoda i usluga, marketing, POS, implementiranje Hair Lab Hair Spa metodologije, edukaciju i operativni menadžment”, kaže Nikolina Kisić Mamić koja je prije dvije godine koncept Hair Lab Hair Spa uspješno implementirala u sklopu hotela Bellevue na Malom Lošinju, a sada s njime osvaja svijet.

Hair Lab Hair Spa tim: edukacijski menadžer Kristina Bresćaković, Joali Hair Lab Hair Spa terapeutkinja Rachel Oliviera, osnivačica branda i brand marketing strateg Nikolina Kisić Mamić

“Hotelijeri često izostave važnost usluga za kosu jer se koncentriraju na Spa, restorane i druge sadržaje. Dijelom je to zato što su frizerske usluge i operacije kompleksne, potrebna je stručnost, ali i koncept prilagođen određenom tipu potrošača.

Tako usluge kose ostaju iznajmljene lokalnom frizeru, a razina usluge obično ne odgovara zahtjevima gostiju luksuznih očekivanja pa izostaje prihod i gosti su razočarani. Važno je usluge i proizvode prilagoditi destinaciji i gostima, a to zahtijeva strateška, i marketinška znanja, ali i visoku stručnost, znanja trihologije i frizerske industrije”, priča Nikolina čija je filozofija, iz koje je proizašao i koncept Hair Lab Hair Spa, vrlo logična, jednostavna i provjereno učinkovita.

Bazira se na stručnosti, konkretnim rezultatima, personaliziranom pristupu, zaokruženom iskustvu, vrhunskoj usluzi i kvaliteti proizvoda te upotrebom visoke tehnologije. “Najbolji modni kreatori ne stvaraju divne haljine koristeći nekvalitetne materijale, tako je i s kosom: savršena boja, frizura i šišanje mogući su jedino na dobrom materijalu, zdravoj i bujnoj kosi.

Osim utjecaja na samu kvalitetu kose, tretmani i metoda u pet koraka, koju sam osmislila, ima utjecaj i na sveukupno stanje i opuštanje tijela i uma jer tretmani uključuju masažu glave koja potiče stvaranje kolagena koji se nalazi u korijenu vlasi, a koji je odgovoran za opadanje kose.


Kada ga nema dovoljno, vlasi slabe i gube elastičnost. Masaže pospješuju dovođenje kisika i hranjivih tvari i obnovu stanica. Nama su prevencija i kurativa prije same estetike, jer Healthy is the new Sexy što je ujedno i slogan Hair Lab Hair Spa koncepta“, kaže Nikolina Kisić Mamić koja je nedavno na Maldivima lansirala ovaj inovativni koncept. Ova pričljiva i dinamična beauty industry insiderica kaže da je upornost i ljubav prema ovoj industriji naslijedila od svoje mame koja je frizerski doajen i za koju su klijenti i struka sve.

“Obožavam svoj posao i svoj tim, probleme gledam kao izazove za koje pronalazim rješenja, jer, u konačnici, mi smo kreatori svoje stvarnosti, sreće, posla, a za mene i moj tim kreirali smo savršen posao, posao iz snova, jer kad se na poslu probudiš na Maldivima, ne znaš jesi li u snu ili na javi”, zaključuje Nikolina Kisić Mamić koja u idućih pet godina planira proširiti svoj Hair Lab Hair Spa koncept po luksuznim hotelima diljem svijetu.