VIJEST

Net-A-Porter ima veliki novi projekt s kojim će napokon usmjeriti pažnju na održivu modu

FOTO: @netaporter

Net-A-Porter je pokrenuo platformu na kojoj je u prvom planu održiva moda

Online trgovina luksuzne odjeće, Net-A-Porter, lansiranjem platforme Net Sustain postaje dio boljeg svijet u kojem glavnu riječ vodi održiva moda. Tom inicijativom žele autentičnim i inovativnim brendovima koji se bave održivom modom osigurati kupce, ali i educirati publiku općenito o važnosti održivog razvoja u modnoj industriji. To konkretno znači upotreba prirodnih materijala koji su organski uzgojeni, upotreba prirodnih boja za tkanine koje nisu toksične i štetne za okoliš i ljude, smanjenje utroška vode i struje u proizvodnji i etički i pravedan pristup zaposlenicima.

“Kupcima želimo omogućiti najbolje proizvode i informirati ih o svim mogućnostima naše stranice. Želimo dati glas brendovima koji svojim radom zbilja čine promjenu prema boljem”, rekla je o tome Elizabeth von der Goltz, Net-a-Porterova direktorica globalne kupovine u priopćenju za medije.

https://www.instagram.com/p/BxUgDiKARTM/

Dodala je kako se temeljito provjerilo svih 26 brendova i njihove proizvode odgovaraju li kriterijima održive mode. Pet uvjeta kojima se ispunjavaju kriteriji su lokalna proizvodnja, pravedna trgovina, odabir i način prerade materijala, te smanjivanje otpada. Stella McCartney, Mother of Pearl, Lem Lem, Veja, Ninety Percent, Fisch i Chopard samo su neka od imena dizajnera i brendova koji su izdvojeni kao dio Net Sustaina.