Ako želite da vaše dijete bude dobro u matematici naučite ga da zadatke prati prstom

Učenici koji koriste prst kako bi pratili matematički zadatak lakše ga rješavaju

FOTO: Brooke Raymond/Flickr

Istraživanje Sveučilišta Sydney otkrilo je da su učenici koji prilikom rješavanja zadatka iz matematike koriste prste kako bi pratili njegov tijek uspješniji u njihovom rješavanju.

Znanstvenici vjeruju kako će ova tehnika umanjiti opterećenje kod pamćenja učenika i povećati im sposobnost da se služe kompleksnim podacima, prenosi Tech Times.

Poboljšano učenje matematike

“Naši rezultati imaju niz podjednakih implikacija za nastavnike i učenike. Oni pokazuju da učenje matematike kod učenika može biti znatno poboljšano ako se pritom koristi prst kako bi se pratio tijek matematičkih problema”, rekao je autor istraživanja doktor Paul Ginns.

Greg Deimel

Istraživanje koje je objavljeno u časopisima Learning and Instructions i Applied Cognitive Psychology provedeno je na 275 djece u dobi od 9 do 13 godina.

Znanstvenici su otkrili da praćenje matematičkih elemenata prstom prilikom njihovog čitanja povećava sposobnost kod djece da lakše shvate zadatke iz geometrije i algebre.

Jednostavna i besplatna tehnika

Prethodna istraživanja također su potvrdila da uporaba kažiprsta pomaže djeci da prepoznaju oblike i slova. Ginns kaže kako ova jednostavna i besplatna tehnika učenja može pomoći nastavnicima da učenicima naznače da pomoću prsta prate važno gradivo u udžbenicima matematike.

Znanstvenici sada traže način da ovu tehniku upotrijebe za rješavanje kompleksnijih i težih matematičkih zadataka koji zahtijevaju više kognitivne sposobnosti i smatraju kako ova tehnika može biti korisna i kod drugih predmeta.