Bili smo u Burger Stationu, novom fast foodu u kojem sami slažete svoj, ili birate između 32 različita burgera
Burger Station, tvrde vlasnici, uskoro bi mogao prerasti u lanac
Prije desetak dana u Zagrebu se otvorio Burger Station, novi fast food u Draškovićevoj 57. Vlasnici, obitelj Idrizi, koji su još prije 30 godina među prvima u Zagrebu radili hamburgere, sada su željeli ponuditi kvalitetnije burgere i više prostora. Sada, na terasi i u zatvorenom dijelu mogu primiti 56 gostiju, a kada se sve zbroji, prostor ima više od 100 kvadrata.
“Prostor je u našem vlasništvu od 2015. godine, ali donedavno smo ga iznajmljivali i tu je bio kafić. Vlasnik kafića po isteku ugovora odselio je u Njemačku, a mi smo odlučili iz prostora do, gdje smo imali lokal, preseliti ovdje. Osmislili smo novi brend, Burger Station, gdje će se gosti osjećati komotnije, a u ponuda će biti kvalitetnija”, kaže nam voditelj Senat Idrizi.
‘Složi sam svoj burger’
Kako nam govori 29-godišnji Idrizi, ideja o Burger Stationu razvijala se prilično dugo. “Više od godine i pol osmišljali smo station hamburgere. U njima je čisto juneće meso, dolaze uz brioche pecivo i u meso ne idu začini jer želimo naglasiti okus mesa uz koji do izražaja dolazi i pecivo te ostali sastojci i umaci”, govori nam Idrizi.
Inače, u ponudi imaju 32 burgera, a osim toga ljudi mogu slagati i sami svoj burger i u njega staviti doslovno što god žele. Cijene se kreću od 25 kuna za klasični, preko 38 kuna za Cheddar burger koji je jedan od popularnijih dok je najskuplji 55 kuna. U ovih nekoliko dana gosti su im puno naručivali i Onion spicy smash burger s prženim kolutićima luka za 45 kuna.
U ponudi imaju i kebab, tacose i ćevape, ali i burgere inspirirane američkim gradovima. Tu je, primjerice, New York burger koji dolazi uz krumpiriće ili San Francisco burger s prženim šampinjonima i feta sirom. “Htjeli smo da svatko nađe nešto za sebe, imamo i vege te gluten free opcije”, priča nam Idrizi.
Trebali su otvoriti još u lipnju
Kako nam kaže Idrizi, planirali su otvorenje još u lipnju, ali korona im je pomrsila planove. “Radovi su nam stali kompletno i sav namještaj nam je dolazio iz inozemstva što se zbog korone i krize odužilo”, govori i dodaje kako su za uređenje interijera angažirali jednu stranu tvrtku.
“Istražili smo što je sad hit što se tiče uređenja interijera i odlučili smo se na kombinaciju modernog i industrijskog s crnim detaljima. Cilj nam je bio da ljudi budu opušteni, da mogu pojesti u miru, ali i doći družiti se sa svojom ekipom”, govori Idrizi. Naglasio je i kako od Burger Station planiraju napraviti lanac restorana.
“Do proljeća 2021. godine planiramo otvoriti još jedan lokal, ali naravno sve ovisi o situaciji s koronom. Do kraja sljedeće godine voljeli bismo imati četiri Burger Stationa diljem Zagreba i postati brend, a istovremeno održati kvalitetu i zadržati stare te privući nove goste”, zaključuje Idrizi.