Burger King nastavlja s briljantnim trolanjem; izbacili su aplikaciju koja, kao, zapali oglase konkurencije

Zasad su počeli s testranjem u Brazilu, jako je zabavno

Kompanija Burger King u Brazilu upravo testira novi način trolanja svoje konkurencije, uz malu pomoć svojih gostiju. Naime, testiraju dodatak svojoj aplikaciji, pod nazivom ‘Burn That Ad’, odnosno ‘Spali tu reklamu’. O čemu se točno radi, iz Burger Kinga su objasnili u kratkom promo videu: “Reklame naše konkurencije su posvuda, pa smo odlučili koristiti tehnologiju proširene stvarnosti da ih spalimo”.

Dakle, kad korisnici kamerom svojeg mobitela snime reklamu konkurencije, na snimci u aplikaciji ta reklama počne gorjeti, uz pomoć efekata tehnologije proširene stvarnosti (augmented reality). Nakon toga se pretvara u reklamu Burger Kinga, a svaka osoba koja to učini na svojoj aplikaciji na poklon dobije sendvič iz ponude Burger Kinga.

Povijest trolanja

Inače, ovo je samo još jedan u nizu briljantnih marketinških poteza Burger Kinga koji često svojim duhovitim kampanjama trola konkurenciju. Najčešće to radi McDonald’su. Recimo, McDonald’s je nedavno izgubio isključivo pravo na korištenje naziva “Big Mac” u Europskoj uniji, a čim su izgubili prava Burger King je požurio napraviti cijelu ponudu s referencama na ime tog sendviča, inače zaštitnog znaka McDonald’sa.

Tako je jedan od sendviča bio “The Like a Big Mac, But Actually Big”. Također se kvalitetno sprdaju s maskotom McDonald’sa, klaunom Ronaldom McDonaldom, koji je već nekoliko puta bio na tapeti. U 2017. godini su ga više puta prikazali kao jezivog klauna, referirajući se na histeriju oko horora “It” i tada aktualni praznik Noći vještica.