Daimler je u Njemačkoj pustio radijsku reklamu koja tvrdi da Djed Mraz ne postoji. A onda su je čula djeca

Morali su povući reklamu nakon što su je roditelji prozvali najbezosjećajnijom ikad

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA
FOTO: flickr

Njemačka podružnica Daimlera povukla je radijsku reklamu za automobil Smart u kojoj se navodilo da Djed Božićnjak ne postoji nakon lavine prigovora roditelja čija su djeca čula marketinšku poruku.

“Vrlo nam je žao što je naša radijska reklama bila neprihvatljiva nekim slušateljima”, kazala je glasnogovornica tvrtke dodajući da će reklama za Smartov model Forfour, povučena u četvrtak, biti zamijenjena drugom.

Ogorčeni roditelji

U reklami se čulo kako majka govori: “Djeca stvarno vjeruju da je naš djed bio Djed Božićnjak… Željela bih da nikad ne saznaju da Djed Božićnjak ne postoji” i potom se u pozadini čuju dječji glasovi: “Što?!”

Jedan od ogorčenih slušatelja napisao je na Smartovoj Facebook stranici da bi ta reklama pobijedila na izboru za najbešćutniju i najbezosjećajniju reklamu svih vremena.