Krajem prošle godine lansirana je nova Cola Zero. Sad se službeno zove Coca-Cola Zero Sugar i tijekom ove godine postepeno se širila po globalnom tržištu. Nedavno je stigla i kod nas.
Zero je, inače, deseto najprodavanije gazirano piće u Americi, a prije lansiranja nove formule pisali su kako će biti ‘vrlo blizu klasičnoj Coca-Coli’. Na vijest o promjeni formule mnogi u Americi reagirali su vrlo loše.
No, s druge strane, redakcija Business insidera napravila je test naslijepo. Prije nekoliko tjedana, dok se u dućanima u Americi još mogla kupiti Cola Zero sa starom formulom, usporedili su je s novom i većina nije uspjela primijetiti razliku.
Mi u Telegramu napravili smo nešto slično. Okupili smo petero kolega i odradili malo, također posve nestručno istraživanje, iz vizure krajnjeg korisnika. Testirali smo pet različitih cola bez šećera da vidimo kako nova Coca-Cola stoji s konkurencijom. Ocijenili smo ih, logično, od 1 do 5.
Osim nove Zero Sugar, isprobavali smo Coctu Easy, Pepsi bez šećera, Coca-Colu Life (sa stevijom) i Coca-Colu Light. Ana, Ivona, Mihovil, Zoran i Davor na testu nisu znali koja je cola u kojoj čaši, a ocjenjivali su okus, slatkoću, mjehuriće i aftertaste. Evo kako je prošlo.
1. Coca-Cola light
Trgovina: Müller Cijena: 5.90 kuna za 0.5L Ocjena: 2.2
Članak se nastavlja ispod oglasa
Bespoštedno novinarstvo koje gura društvo naprijed.
Za neograničeno čitanje Telegrama i podršku istraživačkim serijalima, pretplatite se na Telegram.