Kako je, iz priče s prigovorom koji im je poslao Jacques Houdek, Croatia Airlines ipak izašla osramoćena

U urnebesnom raspletu otkriveno da na webu godinama imaju krive informacije

Post Tina Franovića
FOTO: Facebook screenshot

Jacques Houdek prije dva dana napisao je jedan podulji post na Facebooku, u kojem razočarano i prilično ljuto piše o svom posljednjem letu Croatia Airlinesom. U njemu detaljno opisuje bizarnu scenu kad je s ostalim putnicima, na letu iz Zagreba do Rima, nenajavljeno, morao napustiti avion koji je privremeno sletio u Splitu. Tada su svi, kako piše, autobusom morali otići do zgrade splitske zračne luke, gdje su ponovno prošli kontrolu te se potom vratili natrag do aviona, na svoje mjesto te nastavili prema Rimu.

U međuvremenu pjevaču je odgovorila Croatia Airlines, također preko Facebooka. Tvrde da se radi o posve normalnoj stvari – stajanju za koje je morao znati kad je bukirao kartu. Naime, napomena se, kažu, pojavljuje gotovo na svakom koraku.

Za sve vas koji letite – upozorenje, ako letite "našom" Croatia Airlines kompanijom… Naoružajte se s jako puno…

Gepostet von JACQUES HOUDEK am Mittwoch, 14. September 2016

Nakratko se činilo da je CA pobijedila

“Let iz Zagreba za Rim (OU 380) direktan je let (ne i non-stop let) s međuslijetanjem u Splitu ili Dubrovniku. Na našoj web stranici tijekom procesa kupnje karte u više navrata pojavljuju se napomene o međuslijetanju, a u procesu kupnje preko mobilne aplikacije ta se napomena pojavljuje u trećem koraku”, napisali su između ostalog u četvrtak.

Poštovani g. Houdek,žao nam je zbog nesporazuma do kojeg je došlo prilikom kupnje karte te Vašeg nezadovoljstva…

Gepostet von Croatia Airlines am Donnerstag, 15. September 2016

I tu se činilo da je Croatia pobijedila i da je Houdek, zapravo, digao paniku bezveze, kad je samo trebao pogledati kakav točno let bukira i što mu stoji u napomeni. No, onda se među komentatorima na post Croatia Airlinesa ubrzo pojavio dotični Tin Franović. I apsolutno ubio aviokompaniju koja otad, a prošlo je već 19 sati, nije odgovorila. Post gospodina Franovića prenosimo u cijelosti, jer je samo tako moguće stvarno shvatiti koliko ih je ubio.

Dokazao da je Jacques bio u pravu

“Poštovani. Od službe za odnose s javnošću jedne zrakoplovne kompanije očekivao bih malo više profesionalnosti i bolje poznavanje zrakoplovne terminologije. Naime, let OU380 na koji se referirate uistinu sadrži napomenu o međuslijetanju, no navedeno međuslijetanje definirano je kao “technical stop” (screenshot: https://imgur.com/a/YO5vy).

Prema definiciji ICAO-a “technical stop” je “međuslijetanje koje se (najčešće) koristi kako bi se avion opskrbio gorivom ili kako bi se napravili manji zahvati na letjelici”. Isto tako, izričito se navodi kako prilikom takvog oblika međuslijetanja NEMA iskrcavanja putnika. (“A stop most commonly used to refuel the aircraft, to make unexpected essential repairs or to respond to some emergency need to land the aircraft. No traffic is unloaded or loaded during a technical stop.”)

Slučajno (ili namjerno) lažno oglašavanje

Dakle, u ovom se slučaju nikako ne može raditi o “technical stopu”, s obzirom da su putnici iskrcani iz aviona, bez obzira na to koji je razlog iskrcavanja. Dakle, radi se o slučajnom (ili namjernom) lažnom oglašavanju, te su takvom terminologijom putnici dovedeni u zabludu.

Nadam se da ćete što prije ispraviti navode na vlastitoj web stranici kako se takvi slučajevi više ne bi ponavljali. Koliko vidim, gospodin se žalio na iskrcaj iz aviona i ponovni ukrcaj a ne na međuslijetanje što je potpuno u skladu s onim što mu je prezentirano prilikom kupovine avionske karte. Srdačan pozdrav”

U međuvremenu se javio i Jacques, s prilično simpatičnom zahvalom: “Hvala ti Tin Franović tko god da jesi što si SHVATIO o čemu jedan mali (dobro, ne baš tako mali) običan čovjek govori!!!”

Još uvijek čekamo odgovor Croatije.