Kao da Ljeto na Savi nije dovoljan fijasko, organizatori su mislili da je dobra ideja reklamirati se logom Zagreb Film Festivala

Gradonačelnikova manifestacija sada je već predmet ruganja

FOTO: ZFF/Facebook

Manifestacija Ljeto na Savi spektakularno je podbacila iako je Grad u nju uložio 11 milijuna kuna, a kako je gradonačelnik rekao, to nije sve i misli ulagati i dalje. Pozornica, instalacije od slame i igrališta za odbojku na pijesku zjape prazna, ali na Facebook stranicama manifestacije i dalje hine kao da je ona veliki hit.

Tako primjerice objavljuju fotke ljudi koji se tamo zabavljaju, a platili su i sponzorirane objave koje izgledaju kao da je tamo svake večeri veliki ljetni party. Ipak, jednu stvar su previdjeli. Naime, na fotki iz jedne takve objave stoji logo ZFF-a, odnosno, Zagreb Film Festivala koji ih je javno prozvao zbog toga.

‘Ne nasjedajte’

“OBAVIJEST – Ljeto na Savi u plaćenim oglasima koristi logotip ZFF-a bez našeg znanja i odobrenja. Obavještavamo vas da ne nasjedate – ZFF ne radi nikakve programe tamo, mi nemamo veze s tom manifestacijom”, napisali su na Facebook stranici ZFF-a te se tako ogradili od neuspjelog projekta gradonačelnika Bandića. Radi se, inače, o istom onom ZFF-u kojeg je gospodin Bandić najurio iz kina Europe.

Gradonačelnik je još 25. travnja 2018. izjavljivao kako će ovim projektom “udahnuti novi život” zagrebačkim obalama Save, koje su bile zanemarene više od pola stoljeća. Na novouređenim lokacijama trebali su biti sportsko-rekreacijski, kulturno-zabavni i ugostiteljski sadržaji, ali to se nije dogodilo jer se na natječaj nije javio nitko od ugostitelja. Bez obzira na to, gradonačelnik je nastavio gurati taj projekt.

Direktan prijenos Ljeta na Savi, Zagreb luduje!

Gepostet von Nena Bakic am Samstag, 13. Juli 2019