Kensingtonska palača osudila iskorištavanje slike automobila u kojem je poginula Princeza Diana u reklami za eutanaziju

Barunica Moncton osudila je kampanju kazavši da je okrutna

FOTO: ADMD

Kensingtonska palača i bliski suradnici pokoje princeze Diane izrazili su bijes i zgroženost nakon što je u nedavno objavljenoj reklami korištena njezina tragična prometna nesreća, za zagovaranje eutanazije, piše The News.

Kampanja pokazuje uznemirujuću sliku uništenog automobila u pariškom tunelu iz 1997. godine, popraćenu citatom “Diana. Nije izabrala svoju smrt… 2024. godine bismo trebali imati izbor.”

ADMD

Iskorištava se njezina smrt

Reklama je odmah izazvala široku osudu, a prijatelji pokojne princeze i političari su je označili kao “podlu, odvratnu, gnjusnu i skarednu.”

Barunica Rosa Moncton, Dianina prjateljica, osudila je kampanju, rekavši da je okrutna, bešćutna i oportunistička. “Diana je bila iskorištavana tijekom svog života, a sada se, iz niskih motiva, iskorištava njezina smrt”, rekla je.

Bivši tajnik za tisak pokojne kraljice Elizabete, Dickie Arbiter, rekao je “da je dovoljno loše spominjati što se dogodilo, a ismijavati sliku na ovaj način ostavlja opor okus u ustima.”