FOTO: Saša Ćetković / TMG Creative

Kornelija iz Zagreba samohrana je majka dvije tinejdžerice: 'Skupljam bodove kojima račune smanjim i do 20 posto'

U kupnju nikada ne idem bez popisa, govori nam mama dviju tinejdžerica sa zagrebačkom adresom

Kornelija iz Zagreba samohrana je majka dvije tinejdžerice: 'Skupljam bodove kojima račune smanjim i do 20 posto'

U kupnju nikada ne idem bez popisa, govori nam mama dviju tinejdžerica sa zagrebačkom adresom

FOTO: Saša Ćetković / TMG Creative

Potaknuti strmoglavim rastom cijena osnovnih životnih namirnica, bacili smo se u potragu za načinima uštede. Koliko se stvarno akcije isplate, imaju li programi lojalnosti smisla, koliko zapravo uštedimo i prikriva li potencijalna ušteda samo impulzivnu kupnju? Telegram i dm odgovaraju na ova pitanja kroz tri priče – peteročlane obitelji, samca i samohrane majke s dvoje djece, objedinjene u serijalu Kupujem i štedim.


“Strogo pazim kako trošim. Na početku mjeseca odmah plaćam režije, to mi je navika koju sam naučila od mame, a hranu nikada ne gomilam”, govori nam magistra marketinga i prodaje Kornelija Slapar, samohrana majka dviju tinejdžerica dodajući da se nastoji voditi pravilom da se u njezinom kućanstvu što manje baca. A to se ponajviše odnosi na hranu.

“Budući da Tara i Sandra svaki dan jedu u školi, kroz tjedan uglavnom kuham lagane večere te pritom dio odvajam sebi za obrok koji sutradan nosim na posao”, kaže dodajući da na poslu gotovo nikada ne naručuje hranu, a namirnice kupuje prema popisu koji redovito sastavlja za nadolazeći tjedan.

Bez popisa ne ide u kupnju

Tako je i s kućnim potrepštinama, koje pak svaka tri do četiri mjeseca kupuje u nešto većim količinama koje onda nadopunjava prema potrebi. Upravo su u mjesecu u kojem je vodila dnevnik svojih troškova te zalihe bile pri samome kraju pa je neke potrepštine kupila u količinama dovoljnim za iduća dva do tri mjeseca.

“Jedino što se, prema mom mišljenju, isplati kupovati u većim količinama su sredstva za čišćenje, deterdženti te šamponi i gelovi za tuširanje kojih u našem ženskom kućanstvu kao da nikada nema dovoljno”, dodaje Kornelija ističući da kućne potrepštine isključivo kupuje u trgovinama drogerijskog lanca dm kojem je vjerna od tinejdžerskih dana.

“Moja mama je počela kupovati u dm-u još prije 25 godina kada se otvorila prva poslovnica u Hrvatskoj i vodila me sa sobom te sam mu i ja od tada vjerna. Često mi je poslužio za svojevrsnu relaksaciju i gušt. Više me ispunjava odlazak u dm nego, recimo, odlazak u fitness”, iskrena je.

Ovo su većinom proizvodi koje potroše u mjesec dana Saša Ćetković

Popis se mijenja prema godišnjem dobu

“Kad su moje blizanke bile manje najviše sam kupovala pelene, adaptirano mlijeko i njegu za osjetljivu dječju kožu. Trenutno u dm-u najviše kupujem proizvode za njegu, kozmetiku, dentalnu higijenu i domaćinstvo. U zimskom periodu na odjelu Zdravlje pak uzimam minerale i vitamine”, kaže dodajući:

“Imaju i zanimljiv odjel prehrane. Često kupujem i isprobavam razne umake i namaze, žitarice i proteinske pločice. Mogu reći da kupujem gotovo sve što se nalazi u asortimanu, a moj se popis mijenja ovisno o godišnjem dobu.”

Pri kupnji proizvoda za domaćinstvo Kornelija često koristi razne pogodnosti ovog drogerijskog lanca. “Kartica mi je uvijek u novčaniku, od prošle godine imam i aplikaciju koju, iskreno, još uvijek nisam baš dobro proučila”, priča nam napominjući da joj je prijateljica rekla da u aplikaciji ‘Moj dm’ ili na dm.hr može pronaći i aktivirati eKupone pomoću kojih može skupiti višestruke i dodatne bodove pri kupnji određenih proizvoda.

Planirano sam otišla baš u tu poslovnicu

Tu će opciju, nastavlja, svakako malo više istražiti jer smatra da je svaka ušteda dobrodošla. S obzirom na to da većinu potrepština za dom i njegu kupuje ovdje, dodaje da vrlo brzo skupi bodove za popuste. “Prikupljene bodove koristim na nešto većim računima koje obično umanjim za 15-20 posto. Na ovom zadnjem računu sam prikupila jako puno bodova koje mogu iskoristiti već pri idućoj kupnji”, kaže pa pojašnjava:

“Sastavila sam popis, a onda sam čekala 10. u mjesecu te planski otišla u dm-ovu trgovinu u Avenue Mallu zato što se svakog desetog u mjesecu tamo dobiva 15 puta više bodova na ukupnu kupovinu. Kako je moj popis ovoga puta bio pozamašan, na kraju sam prikupila 4545 bodova koje ću fino rasporediti i pametno iskoristiti u narednim kupnjama.”

Kornelija je u ovoj mjesečnoj kupovini u dmu potrošila 3038,5 kuna, odnosno 403,28 eura. Na ukupnu kupnju ostvarila je, dakle, 4545 bodova, od čega su 303 redovna boda, a 4242 dodatna koje je dobila zahvaljujući eKuponima koje je aktivirala i iskoristila. Svaki korisnik koji ima dm active beauty karticu na početku mjeseca dobije eKupon koji može aktivirati i dobiti 5X više bodova na ukupnu kupnju po želji.

Prikupljanje bodova u dm-u od 1. siječnja ove godine još je brže. Naime, sada se za svaki potrošeni 1 euro dobiva 1 dm active beauty bod.

U asortimanu proizvoda za kućanstvo Kornelija rado bira dm-ove kućne brendove Saša Ćetković

Kućni brendovi su podjednako kvalitetni

Za sebe kaže da je ovisnica o kućnim brendovima drogerijskog lanca. “Balea ima izvrsne proizvode za tuširanje i njegu, obožavam njihovo ulje za tuširanje, njegujuće ulje za tijelo, maske, šampone i ulja za kosu. Imaju i prekrasne njegujuće sprejeve za svilenkasti sjaj kose, a odličan mi je i njihov puder za volumen kose. Volim otkrivati nove Baleine proizvode te njihova ljetna limitirajuća izdanja losiona za tijelo koji imaju božanstven miris”, komentira pa nastavlja:

“Budući da s posebnom pažnjom vodim brigu o oralnoj higijeni, volim i njihov asortiman Dentodent, nedavno sam otkrila i njihov sprej za osvježavanje daha koji sada koristim umjesto žvakaćih guma, genijalan proizvod.”

Postojanost važan faktor pri odabiru

Kornelija odnedavno radi kao viša savjetnica prodaje u jednoj međunarodnoj agenciji pa je ovoga puta obnovila i beauty kolekciju u svom ženskom kućanstvu. Blizanke Taru i Sandru iznenadila je novim parfemima te prirodnom kozmetikom Alverde dok je sebe počastila omiljenom kremom za tijelo i parfemom.

Uz lakove za nokte te spužvicu i kist za šminkanje, u košaricu je ubacila omiljenu dekorativnu kozmetiku koju često dijeli sa svojim curama. “Iako sam ovoga puta sebi uzela Pupinu maskaru koju koristim kad se šminkam za posebne prilike, volim Alverdeove maskare zato što su nježne prema mojim trepavicama”, govori i ističe da rado nosi i njihovo rumenilo jer je postojano i nakon osam sati rada na terenu.

Uz kupone do 30X više bodova

U ovoj je kupnji obnovila i zalihe higijenskih potrepština, kako blazinica za skidanje šminke tako i higijenskih uložaka.

Iz asortimana dnevnih uložaka i tampona odabrala je proizvode kućnog brenda Jessa, ali i noćne i ultra velike uloške marke Always na čiju bi kupnju u siječnju, pomoću kupona, prikupila 30X više bodova.

Naime, do kraja siječnja svi korisnici aplikacije ‘Moj dm’ za svaki kupljeni proizvod marke Always dobivaju 30X više bodova.

U svoju beauty kolekciju mama i kćeri dodale su i nekoliko omiljenih proizvoda Saša Ćetković

Kvalitetni su i vjerujem im

I pri odabiru proizvoda za kućanstvo vjerna je dm-ovim brendovima. “Obožavam njihovu liniju Denkmit za kućanstvo. Davnih dana sam se uvjerila da su puno kvalitetniji od nekih razvikanih marki, a imaju jako pristupačne cijene. Redovito izlaze i novi proizvodi iz te linije, često se nadopunjavaju i uspješno usavršavaju. Redovito koristim Denkmit kapsule za pranje šarenog rublja koje su davnih dana postale moj favorit pred razvikanim proizvodima”, priča dodajući da je ista stvar i s Profissimo proizvodima.

“Kupovala sam svojevremeno slične proizvode i u velikim trgovačkim lancima, ali se ispostavilo da Profissimo proizvodi nemaju premca. Nisam neki fanatik za čišćenje, najradije bih da to sve netko napravi umjesto mene. Ove krpe i spužvice doista olakšavaju cijelu stvar. Ukratko, kvalitetne su i vjerujem im”, govori.

Kad god može kupuje eko proizvode

Dok je obavljala svoju veliku kupnju i birala omiljene proizvode, Kornelija se zaustavila na odjelu za kućanstvo i odjednom nam dobacila: “Evo primjera proizvoda u kojima je dm apsolutni inovator. Volim ove njihove maramice za skupljanje boje prilikom pranja šarenog rublja. Sjećam se da u vrijeme mog srednjoškolskog i fakultetskog obrazovanja taj proizvod u Hrvatskoj nije imao nitko osim dm-a.”

Kornelija kaže da u zadnjih godinu dana prednost daje ekološkim proizvodima, a ponajviše onima od recikliranih materijala. “Moram priznati da sam prošla kroz mini eko-edukaciju koju su mi održala moja djeca. Dobro se osjećam na samu pomisao da kupujem reciklirani proizvod. Eko proizvodi su već odavno postali naša budućnost te mislim da će u skorije vrijeme steći primat nad ostalim proizvodima”, kazala nam je za kraj.


Sadržaj nastao u suradnji s dm-om.