LittleDot ima više od 40 tisuća korisnika: Ovo su ljudi koji su stvorili najveću hrvatsku telehealth platformu

Svaki dan pronalaze nova rješenja kako bi liječnici mogli lakše pomagati ljudima

FOTO: Vjekoslav Skledar

“Postoji taj fenomen petka koji još nije razjašnjen. Nitko, naime ne zna zašto se najviše djece razboli baš petkom navečer ili subotom ujutro kad njihov pedijatar ne radi”, priča nam cijenjena zagrebačka pedijatrica dr. Diana Puževski.

Objašnjava kako su istraživanja pokazala čak i to da se petkom izda najviše recepata za antibiotike: “Mnogima je najlakše reći ‘ajmo pokriti dijete antibiotikom’, no za to služi dekica, a ne antibiotik”. Istodobno, razumije roditelje suočene s doktorom Googleom.

“Kad u tražilicu upišete grlobolja pronalazite informacije da je 70 posto grlobolja virusno i bezazleno te da nije potrebna terapija, ali roditelji preskoče taj dio jer vide samo opasne dijagnoze na koje se fiksiraju”, dodaje.

Brzo do stručnog savjeta

U svakom slučaju, ističe dr. Puževski, mogućnost pravodobne komunikacije s liječnikom pruža roditeljima osjećaj sigurnosti, a istodobno smanjuje opterećenje ordinacija i potrebu za dolaskom u natrpane čekaonice.

Dr. Puževski jedna je od hrvatskih liječnica čije konzultacije roditelji mogu potražiti na LittleDotu, prvoj i najvećoj hrvatskoj eHealth i mHealth platformi na kojoj ljudi uz zahvale komentiraju njezin angažman:

“Superbrzi savjeti za dijete, spas za sve nas koji živimo u manjim gradovima s kroničnim nedostatkom pedijatara”; “Izvrsna doktorica koja uvijek brzo odgovara”; “Stručna, ljubazna, brižna”, nižu se komplimenti uz ocjenu 5.0 koju je do sada dalo 447 pacijenata.

Dr. Diana Puževski Vjekoslav Skledar

Aplikacija dostupna bilo kada

U bilo koje vrijeme, s bilo kojeg mjesta, s računala ili mobitela, možete pristupiti servisu LittleDot i kontaktirati nekog od 75 vodećih liječnika – pedijatara, neurologa, infektologa, logopeda, gastroenterologa, psihologa, radiologa… Možete ih kontaktirati vikendom, praznicima, svetkom, petkom i na Silvestrovo.

“Na Staru godinu roditelji devetomjesečne bebe kontaktirali su me preko LittleDota s udaljenog dalmatinskog otoka. Dojenče je imalo povišenu temperaturu”, prepričava dr. Puževski koja je reagirala čim je dobila notifikaciju LittleDota na mobitel.

“Važno je bilo da su me odmah uputili u stanje i da smo brzo reagirali. Temperatura je brzo splasnula, zabrinutost roditelja nestala, a čak su, kako su mi rekli, proveli lijep novogodišnji doček. Za takve je situacije LittleDot vrlo koristan”.

Važnost telehealtha

Kada ju je kolega, ugledni zagrebački pedijatar, primarijus, prof. dr. Milivoj Jovančević pozvao da se pridruži ovoj u Hrvatskoj pionirskoj platformi telehealtha, doktorica Puževski priznaje da se preispitivala razmišljajući o potrebnom angažmanu i mogućnosti pogreške.

No, nekoliko činjenica potaknule su je da se uključi. “U Hrvatskoj imamo sve manje pedijatara zbog dobi nas koji još radimo i mladih liječnika koji se ne odlučuju na ovu specijalizaciju. U primarnoj pedijatriji sustav se urušava što stvara veliko opterećenje prema klinikama”, kaže.

Nedostatak pedijatara

Njezine tvrdnje potkrepljuju podaci Hrvatske liječničke komore koja posljednjih godina upozorava na negativan trend alarmirajući da pedijatri u primarnoj zdravstvenoj zaštiti rade s prosječno 1300 djece po liječniku. Te brojke znače da primarni pedijatar za svako dijete može odvojiti 90 minuta godišnje.

Da ste roditelj suočen s ovom surovom javnozdravstvenom statistikom po kojoj tijekom cijele godine za vaše dijete pedijatar ima prosječnih sat i pol, biste li se osjećali posve sigurno? Ovo pitanje mučilo je Daria Šimovića i njegovu suprugu gotovo od trenutka otkad se rodio sin Fran, a tog jutra dok su se vozili na pregled kod pedijatra donijeli su odluku.

Bez čekanja u čekaonicama

Oboje s “tehnologijom na ti”, nisu htjeli prihvatiti stvari kakvima jesu, vjerovali su da se uz napredne tehnologije može stvoriti bolji svijet. Zajedno su odlučili pronaći rješenje. Iz potrebe da roditelji imaju na raspolaganju kanal na kojem će se moći 24/7 savjetovati s liječnicima – rodio se LittleDot.

Ova jedinstvena hrvatska tehnološka platforma dogodila se mimo javnog zdravstva kao privatni poduzetnički pothvat ljudi koji su odlučili kreirati mali korak naprijed u pristupu zdravstvenoj njezi: nema lista čekanja i nema čekanja u čekaonicama. Oni su praktični prvi i što je najvažnije – pouzdani.

Pionirski pothvat u Hrvatskoj

Iza aplikacije LittleDot stoje puno promišljanja, duboka baza znanja, veliki entuzijazam i tri suosnivača. Dario Šimović, inženjer s 20 godina iskustva u ICT industriji, uključujući i deset godina na visokim menadžerskim pozicijama u američkoj kompaniji CISCO. Suosnivač, CFO i CIO – Krešo Troha ima višegodišnje iskustvo u financijskom sektoru. Osnivač je data centra Sv. Križ, vlasnik kompanije Sector i My Data Knox koje imaju više od stotinu zaposlenih. Chief Medical Officer (CMO) i treći stup ovog projekta je vodeći zagrebački pedijatar prof. dr. Milivoj Jovančević.

“LittleDot je platforma fokusirana na prevenciju, ovo nije pomoć za hitna stanja niti je ovo platforma za liječenje”, objašnjava CEO Dario Šimović čije se iskustvo i znanje u IT businessu spojilo sa izuzetnim kompetencijama u medicini i energijom prof. dr. Jovančevića. Početkom 2016. kreirali su prvu IOS aplikaciju, sljedeće godine web aplikaciju, a 2018. Šimović je odlučio napustiti CISCO.

“Imao sam sjajan posao, ali ova me ideja privlačila, htio sam stvoriti nešto kvalitetno i neophodno. Otkako sam napustio korporaciju, svaki dan svoja znanja iz tehnologije nastojim usmjeriti u pronalaženje novih, boljih rješenja kako bi liječnici mogli lakše pomagati ljudima”, opisuje motivaciju za poduzetnički pothvat koji je bio nov, riskantan i kompleksan. U Hrvatskoj – pionirski.

Krešo Troha Vjekoslav Skledar

Više od 47 tisuća korisnika

Tako je inovativni startup LittleDot – na intersekciji digitalnog zdravlja i fintecha – počeo svoj službeni život. U dvije godine okupili su 50 liječnika, postali su prvi online pružatelj usluga liječnika u Hrvatskoj, a 2021. godine uvode, uz pay-as-you-go uslugu, i model mjesečne ili godišnje pretplate koje osiguravaju otvoren i kontinuiran komunikacijski kanal s medicinskim stručnjakom.

Uz tekstualne poruke i telefonske savjete, 2022. otvaraju mogućnost video konzultacija. Danas imaju četiri mobilne aplikacije i dva portala, na njihovoj platformi surađuje 75 liječnika, a aplikacija u ovom trenutku ima više od 47 tisuća registriranih korisnika! Krug korisnika širio se usmenom predajom, bez marketinga.

Korisnici znaju tko je s druge strane

“Najveći broj naših korisnika su early adopteri, generacija Y koja jako dobro prihvaća benefite napredne tehnologije. Oni su i do sada s liječnicima komunicirali digitalnim kanalima, a naša platforma samo je prirodni nastavak koji im omogućava strukturiranu i kontinuiranu komunikaciju. Kroz našu platformu dobivaju sigurnost, strukturu i sljednost konzultacija’, opisuje navike korisnika LittleDota.

Vraćaju se zato što je korisničko iskustvo jednostavno, transparentno, znaju što mogu dobiti i tko je s druge strane. Digitalna tehnologija stvorila je pretpostavke da zdravstvene usluge budu više umjerene na pacijenta i da ga stave u prvi plan. Dosta smo vremena potrošili da stavimo korisnika u fokus”, ističe Šimović.

Inženjer Dario Šimović Vjekoslav Skledar

Jednostavnija komunikacija

Njegov uvid poklapa se s međunarodnim trendovima. Deloitteov Survey of Health Consumer iz 2022. pokazuje da milenijalci i generacija Z bilježe najveći rast virtualnih posjeta liječniku. Šimović podsjeća na još jedan faktor: “Telehealth platforma štedi vrijeme i daje određeni komfor jer ne morate voziti liječniku, tražiti i plaćati parking. Ne morate sjediti u pretrpanim čekaonicama. Možete biti na Braču, u Gospiću, Vinkovcima i konzultirati vrhunskog liječnika u Zagrebu”.

A možete biti i u Dublinu. LittleDot je popularan i cijenjen među novom generacijom hrvatske dijaspore.

“Mnogi naši građani koji su iselili posljednjih godina i dalje žele zadržati kontakt s hrvatskim liječnicima. Prednosti su što je komunikacija jednostavnija, a s druge strane naše su cijene u odnosu na slične usluge u inozemstvu značajno prihvatljivije”, govori Šimović.

Porast virtualnih posjeta liječniku

*Generacija Z nije uvrštena zbog premalog uzorka tijekom 2018 i 2022.
Izvor: Deloitte 2022 Survey of Health Care Consumers.

Industrija digitalnog zdravlja doživljava značajan rast. Kompanija za istraživanje tržišta Precedence Research procjenjuje da će do 2027. globalni sektor vrijediti 550 milijardi dolara s godišnjom stopom rasta od 16,5 posto u razdoblju od 2022. do 2027.

Navike, očekivanja i potrebe korisnika zdravstvenih usluga se dramatično mijenjaju u digitalnom okruženju: pacijenti su danas aktivni sudionici u brizi o zdravlju i prevenciji. Tražimo brzinu, jednostavnost, dostupnost, naučili smo da je neka usluga dostupna odmah i bez obzira na to gdje se nalazimo, želimo kvalitetu i personalizaciju skrojenu prema našim specifičnim parametrima.

Sve češća digitalna komunikacija

Spiritus movens LittleDota, prof. dr. Milivoj Jovančević objašnjava kako je, osobito od pandemije, komunikacija između liječnika i pacijenata migrirala na digitalne komunikacijske kanale. Istraživanje koje je LittleDot još prije pet godina proveo na uzorku od 120 pedijatara u Hrvatskoj, pokazalo je da 87,5 posto ispitanih liječnika ističe sve češću komunikaciju s roditeljima e-mailom i mobitelom. Ista je anketa pokazala da 80 posto pedijatara misli da je više od polovinu upita o zdravlju djece moguće riješiti bez odlaska u ordinaciju.

“Često je upit uznemirenog roditelja za medicinske stručnjake relativno jednostavno riješiti. Na primjer, dijete ne želi nešto jesti, ima tri mekše stolice ili suhu kožu, ali roditelj se želi osjećati sigurno i ima potrebu za savjetom. No, zbog toga ne mora odlaziti u ordinaciju, ne mora trošiti vrijeme na dolazak i čekanje, ne mora se opterećivati primarnu službu niti izlagati dijete mogućnosti zaraze”, ističe pedijatar.

Skrb za zdravlje djeteta je kontinuirana

Takvih je oko 70 posto slučajeva, prema iskustvu dr. Jovančevića. “Manji postotak, ispod 5 posto slučajeva, su oni u kojima roditeljima savjetujemo da se odmah jave u bolnicu. Radimo prema preciznim hodogramima te ako postoji i najmanja mogućnost da je stanje ugrožavajuće i da zahtijeva hitnu intervenciju, roditelj će dobiti savjet da se javi u najbližu ustanovu”, kaže Jovančević.

Ostalih 25 posto slučajeva se događa obično u sezonama bolesti i infekcija. “Nije mi problem odgovoriti dnevno i na desetak takvih upita, jer vam donosi zadovoljstvo spoznaja da je roditelj umiren te da je naša zajednička skrb za zdravlje djeteta kontinuirana”, kaže neumorni liječnik kroz čiju su ordinaciju u Domu zdravlja na zagrebačkoj Trešnjevci prošli deseci tisuća djece.

Prof. dr. Milivoj Jovančević Vjekoslav Skledar

Na raspolaganju 75 liječnika

LittleDot web i mobilne aplikacije – iOS i Android – su besplatne, a konzultacije se naplaćuju kroz nekoliko modela: kratke konzultacije, personalizirane telefonske konzultacije ili video konzultacije. Uz to, LittleDot pruža mogućnost upravljanja osobnim zdravstvenim podacima: na raspolaganju je 14 kategorija u kojima možete pratiti svoje i zdravlje svoje obitelji, od tlaka, šećera i težine do temperature i terapije s višestrukim ugrađenim značajkama poput grafikona te drugih alata za analizu.

LittleDot dnevnik zdravlja omogućuje da spremite, pregledavate i dijelite svoje zdravstvene informacije u sigurnom i povjerljivom okruženju. A zatrebate li stručni savjet na raspolaganju je 75 liječnika raznih specijalizacija dostupnih isti tren.

“Medicinski podaci i komunikacija na LittleDotu je kriptirana i pristup imaju samo liječnik i pacijent. Podaci su pohranjeni u data centru najviše razine sigurnosti”, ističe Šimović. LittleDot poštuje GDPR, a infrastruktura (data centar TIRE3) je HIPAA compliance, najviši američki standard zaštite medicinskih podataka.

Promjene tijekom pandemije

Profesor Jovančević adresira i još jedan izazov koji iz pozicije pacijenta ne vidimo, javnozdravstvena administracija ga ignorira, a bitan je za kvalitetan rad liječnika. Tijekom pandemije intenzivirale su se poruke zdravstvene administracije ‘zovite vašeg doktora’, pa su liječnici u Hrvatskoj suočeni s upitima na nekoliko komunikacijskih kanala, mailom, WhatsAppom, Viberom, SMS-om…

“Takav se posao ne kvantificira, nitko ne zna koliko je telefonskih poziva ili poruka liječnik primio i odgovorio. Drugo je osjetljivo pitanje zaštite medicinskih podataka koji se šalju različitim kanalima. Ozbiljna tehnološka podloga koja je iza elegantnog sučelja LittleDota rješava ova dva problema. Može se kvantificirati tko je koliko i kakvih savjeta u kojem trajanju dao, a komunikacija je kriptirana i pohranjena u data centru najviše razine sigurnosti”, tvrdi Jovančević.

Dr. Malenica. dr. Puževski i dr. Neven Lončar Vjekoslav Skledar

Brza pomoć i koristan savjet

“Pridružila sam se platformi LittleDot iz velikog respekta prema profesoru Jovančeviću”, kaže prof. dr. Maša Malenica, voditeljica Odjela za neuropedijatriju KBC-a Sestre milosrdnice i pročelnica Poliklinike za pedijatriju.

“Neki od korisnika LittleDot aplikacije su teško pokretni te nam je drago kada im možemo pomoći savjetom i umiriti ih. Uz to, neki od roditelja uz naš savjet i upute mogu lakše prebroditi vrijeme do pregleda svog nadležnog liječnika”, govori nam dr. Malenica.

Mogućnost video poziva

Ilustrira slučajem kada se dostupnost putem ove platforme pokazala izuzetno korisnom. Njezin je mali pacijent s roditeljima bio 600 kilometara udaljen od Zagreba kada je dijete dobilo povišenu tjelesnu temperaturu.

“Roditelji su me kontaktirali video pozivom preko LittleDota. U realtimeu, što je izuzetno važno, imala sam priliku vidjeti svog redovnog pacijenta. Ishod je bio sretan, dijete je dobro. Jako puno znači kada neki incident možete vidjeti u trenutku kada se događa iako ste udaljeni više od 600 kilometara”, opisuje prof. Malenica.

S konceptom telehealtha susrela se već na školovanju i radu u Sjedinjenim Državama gdje je virtual care već dulje prihvaćen, a nakon pandemije, koja je značajno promijenila način komunikacije liječnik-pacijent, gotovo i obavezan.

Dr. Maša Malenica Vjekoslav Skledar

Virtualne liječničke konzultacije su u porastu

Prema istraživanju časopisa The Journal of the American Medical Association, broj virtualnih liječničkih konzultacija povećan je s 840,000 posjeta u 2019. do 52,7 milijuna u 2020. Tijekom pandemije 2021. čak je 37 posto odraslih koristilo telehealth platforme, prema podacima američkog Centra za kontrolu i prevenciju bolesti, a 2022. označila je novi rast.

American Medical Association (AMA) ističe da je upotreba eHealth i mHealth platformi potencijalno rješenje za drastičan manjak liječnika koji predviđaju do 2034. Uz to, u članku Kliničari budućnosti Forbes navodi da čak 56 posto liječnika smatra da će umjetna inteligencija u sljedećih 10 godina postati temelj za medicinske odluke.

Efikasnost umjetne inteligencije

LittleDot već koristi umjetnu inteligenciju i to na razini trijaže. “Umjetna je inteligencija vrlo efikasna ako ima dobre inpute. Na primjer, ako aplikacija raspolaže s rezultatima vaših krvnih pretraga koje ste napravili u nekom od laboratorija povezanih s LittleDotom, naš će ih AI sistem obraditi i dati vam personalizirane savjete na temelju znanstvenih činjenica i dokazanih protokola”, tumači Šimović uz ogradu.

“Svakog dana sve smo više svjesni koliko umjetna inteligencija može biti korisna, ali svejedno ona nije rješenje nego asistencija. Nikada neće zamijeniti liječnika nego će mu biti koristan alat koji daje dodatne informacije”.

Poboljšana kvaliteta rada

“Za mene je način na koji koristimo umjetnu inteligenciju u radiologiji nešto fantastično i nadnaravno!”, nadovezuje se popularni radiolog dr. Natko Beck, koji je također jedan od liječnika na LittleDotu. U njegovoj je specijalizaciji umjetna inteligencija radikalno unaprijedila rezultate.

“Na primjer, kada promatrate na CT-u sliku pluća, uočavate puno malih bijelih točkica, najčešće su to žile, ali mogu biti i nešto drugo. Umjesto da proučavate svaku točkicu s neizvjesnim rezultatom, umjetna inteligencija u samo nekoliko sekundi izbaci relevantnu analizu svake bijele točkice i kaže s vrlo visokom pouzdanošću je li to zaista žila ili zasebna točkica koju treba kasnije inspicirati. Algoritam vrlo precizno mjeri, pregledava, zbraja, prikazuje rezultate i predlaže neka rješenja na temelju kojih liječnik može puno dublje ući u analizu i dijagnozu. Nama radiolozima to dramatično olakšava i poboljšava kvalitetu rada. Veselim se što će umjetna inteligencija ući u svaku poru mog svakodnevnog radiološkog rada”.

Dr. Natko Beck Vjekoslav Skledar

Entuzijazam je vjetar u leđa

Dr. Natko Beck s Dječje bolnice Srebrnjak, hrvatska liječnička TV zvijezda i prema vlastitom priznanju tehnološki geek, objašnjava kako savjetuje pacijente na LittleDotu.

“Ljudi najčešće dobiju nalaz u ruke, ne znaju što piše i traže interpretaciju. Nalaz proučavam i interpretiram u izoliranom prostoru koji nikome nije dostupan osim pacijentu i meni. Pacijent dobije odgovore na svoja pitanja, a prednost ovakvog kanala je da možeš u zaštićenom okruženju doći do informacije koja ti treba s potpunom sigurnošću u kvalifikacije čovjeka koji je s druge strane”.

Beck je bio oduševljen kada ga je Dario Šimović upoznao s mogućnostima LittleDota. “Uvijek mi vjetar u leđa daje tuđi entuzijazam, a u ovom slučaju je upravo o tome bila riječ. Nalazimo se u vrlo izazovnim trenucima za zdravstvene sustave, a tehnologija povećava dostupnost i pristupačnost zdravstvenih usluga, i to je velika prilika i za Hrvatsku”, kaže nam dr. Beck.

Spoj zdravlja i tehnologije

LittleDot je dio nove ere, one u kojoj se tehnologija i zdravlje spajaju u korist ljudi. “LittleDot je još jedna prilika koja nam omogućava da nekom pomognemo. A to je upravo razlog zbog kojeg se odlučujemo biti liječnici – da nekom u nevolji pomognemo”, kaže dr. Puževski i dodaje:

“Nakon 30 godina prakse u ordinaciji, činilo mi se da je telehealth avantura jer ne možete staviti ruku na dijete i obaviti detaljan pregled u idealnim uvjetima. No, vremena se mijenjaju, tehnologija nam pomaže u želji da pomognemo ljudima i vjerujem da će ovaj trend rasti i postati opće prihvaćen”.

Nastavak nauka dr. Andrije Štampara

Dr. Beck upozorava kako je još “Andrija Štampar podučavao da liječnik mora biti prisutan, a LittleDot je nastavak njegovog nauka u digitalnoj eri”.

“Sada svatko može downloadati aplikaciju i imati priliku doći do liječnika bez obzira na to gdje se nalazi, potražiti pomoć i provjeriti koliko je situacija ozbiljna. To je enorman napredak. Potencijal tehnologije da dođe blizu čovjeku je ekstremno velik. Tek smo na početku te ere i novom se vremenu silno veselim”, poručuje dr. Beck.


BigDot: Telehealth platforma za klinike i bolnice

Uz Littledot Dario Šimović i partneri razvili su BigDot, telehealth platformu koja daje poliklinikama, klinikama, bolnicama i njihovim liječnicima mogućnost online komunikacije i virtualne brige o pacijentima, a koju su već mnoge klinike implementirale, uključujući i Polikliniku Kvaternik i Polikliniku Sinteza.

“Iskustvo pacijenata je pokretačka snaga iza odluka vezanih uz zdravstvenu skrb. Kada je pandemija Covid-19 spriječila sve da susreću svog liječnika licem u lice, mnogi su po prvi put isprobali telehealth ili virtualnu zdravstvenu skrb. Mnogi od njih i danas koriste videokonzultacije jer su imali izvrsno iskustvo, iako je ono došlo putem računala, tableta ili pametnog telefona”, kaže direktor zagrebačke poliklinike Sinteza, Ognjen Bagatin, inače suvlasnik poliklinike Bagatin.

Optimizirali svoj rad

I vodstvo zagrebačke Poliklinike Kvaternik uočilo je značajnu promjenu koja se događa posljednjih godina, a posebno u vrijeme Covid-19 pandemije.

“Naši liječnici sve su češće komunicirali s pacijentima mailovima, SMS porukama, pozivima, WhatsAppom… Suočili smo se s izazovom kako njihov rad optimizirati i istovremeno pružiti pacijentima najbolju moguću uslugu. BigDot se pokazao kao superiorno rješenje”, pojašnjava Neven Lončar, suvlasnik Poliklinike Kvaternik zašto je njihova ugledna klinika implementirala BigDot i dodaje:

“Ovo tehnološko rješenje kroz videokonzultacije, pozive i pisane konzultacije omogućava da naša klinika bude dostupna svojim pacijentima neovisno o dobu dana ili njihovoj lokaciji i da je istovremeno komunikacija s doktorima strukturirana”.

Suvlasnik Poliklinike Kvaternik dr. Neven Lončar Vjekoslav Skledar

Jednostavno naručivanje

Cijena videokonzultacije nije ista kao i posjet ordinaciji, a ovo jamči da se liječnici mogu posvetiti pozivu pacijenta. Pacijent u vrijeme kada mu odgovara rezervira termin videokonzultacije u kalendaru, konzultira se i dogovori s liječnikom sljedeće korake u liječenju. Uz to, BigDot omogućava pacijentima i to da se naruče jednostavno i brzo na sve preglede u klinici, bez poziva klinici ili pisanja e-maila.

“Naša poliklinika ima velik broj klijenata u inozemstvu. Mnogi koji su se proteklih godina iselili iz Hrvatske i dalje određene zdravstvene usluge obavljaju u Hrvatskoj budući da smo cjenovno konkurentni pa su im korisni savjeti između tih pregleda”, kaže Lončar.

Nadopuna tradicionalnoj posjeti liječniku

Izuzetno im je važno to što BigDot zadovoljava najviše standarde enkripcije i GDPR-a te osigurava najstrožu privatnost komunikacije između pacijenta i liječnika. Liječnici koji rade u Poliklinici Kvaternik smatraju da je platforma jednostavna za korištenje, a jednako dobra povratna informacija stiže i od pacijenata. Lončar je uvjeren da je budućnost zdravstva u eHealth i mHealth plaftormama poput BigDota.

“Model hibridne telehealth usluge uključuje osobne i virtualne usluge konzultacije i skrb. Telehealth nadopunjuje tradicionalne posjete liječniku u ordinaciji drugim mogućnostima za pacijenta kao što su sigurne videokonzultacije, pisane konzultacije, podsjetnici, preporuke ili dostupnost kalendara za zakazivanje termina za dijagnostičke pretrage i preglede u ordinaciji. Hibridni sustav zdravstvene skrbi spaja najbolje od telehealtha i osobnih posjeta. Ovisno o vrsti njege koju pacijent treba, mi sada u Poliklinici Sinteza možemo pružiti njegu u ordinaciji, virtualno ili oboje”, kaže Ognjen Bagatin.


LittleDot Step-by-Step

1. Preuzmite LittleDot aplikaciju

Registrirajte se kako biste mogli rezervirati ili predložiti termin za konzultaciju

Google Play

App Store

2. Zatražite individualni savjet

U samo dva klika možete doći do najboljih liječnika. Virtualna ordinacija radi 24/7 što znači 24-satni pristup liječnicima web i mobilnom aplikacijom. Liječnici su dostupni putem telefona, videopoziva i sigurnih poruka, a prva pisana konzultacija je besplatna.

3. Kako funkcionira videokonzultacija?

Odaberite liječnika i termin videokonzultacije web ili mobilnom aplikacijom. U kalendaru odaberite slobodni termin u kojem želite imati videopoziv s odabranim liječnikom. Unesite razlog videokonzultacije, dodatnu napomenu i rezervirajte termin. U dogovorenom terminu kliknite na link za pokretanje videokonzultacije.


BigDot Step-by-Step

Što privatne zdravstvene ustanove dobivaju s BigDotom? BigDot nudi cjelokupno rješenje za poslovanje: od narudžbi za preglede u ordinaciji, online konzultacija, slanja nalaza pa do fiskalizacije.

1. Online usluge

Pokretanje online konzultacija brzo je i jednostavno čime je kvalitetnija zdravstvena skrb pacijentima nadomak ruke.

2. E-dokumenti pacijenta

BigDot se integrira s postojećim softverskim rješenjem. Omogućena je potpuna komunikacija s pacijentom i brzo slanje nalaza unutar aplikacije.

3. Pacijent sam zakazuje termin

Pacijenti se sami mogu aplikacijom naručiti za pregled u ordinaciji, videokonzultaciju ili dijagnostičku pretragu putem aplikacije. Izbjegavaju se nepotrebni telefonski pozivi za rezervacije termina.

4. Visoka razina sigurnosti

Sigurnost platforme BigDot je na razini bankarskih institucija, a nadzor je osiguran 24/7. Svi podaci su enkriptirani u prijenosu i mirovanju.