Memory je, znamo, nekad zbilja zeznuta igra. Ove učiteljice nikako se nisu uspjele izboriti s njom

I učiteljica i voditeljica kroz smijeh su se čudile kako ih je jedna jednostavna igra poput memoryja tako zeznula

Škola na Trećem za niže razrede osnovne škole trenutno je u trećem tjednu izvođenja nastave na daljinu. Učiteljice i učitelji izvode nastavu za učenike 1., 2., 3., i 4. razreda, a u pauzama od predavanja, ima tu vježbanja, pjesmica, ali i ponavljanja gradiva kroz igru.

Tako su u jučerašnjoj Školi na Trećem, u segmentu za učenike 3. razreda, učiteljica Mirna Barač i voditeljica Maja Njirjak kroz igru memory s učenicima htjele ponoviti i utvrditi pojmove iz hrvatskog jezika, poput stiha, pjesme, kitice, rime. Ukratko, baš im nije išlo.

Kad te zezne memory

Simpatične učiteljica i voditeljica nikako nisu mogle upariti pojmove s njihovim značenjem pa su i same, uz smijeh, konstatirale da su zaboravile gdje se što na ekranu nalazilo. Kako njihova igra protječe, primjetno je njihovo sve veće čuđenje kako ih je jedna jednostavna igra poput memoryja tako zeznula.

“Toliko o pamćenju! Nadam se da našim trećašima ide bolje nego nama, ne ide nam baš ova igra”, rekla je učiteljica Mirna. Poručile su učenicima da su se skroz zbunile i da će oni doma sigurno biti puno uspješniji.