Mercedes Benz nakon Sydneyja, Istanbula i Porta snimio kampanju 48 sati u Zagrebu, evo kako izgleda
Kampanja je objavljena na Mercedesovim stranicama
Zagreb kao glavni grad Hrvatske posljednjih godina postaje jedna od poželjnijih turističkih destinacija, a jedan veliki svjetski brend odlučio je to iskoristiti.
Naime, Mercedes Benz pokrenuo je reklamnu kampanju pod nazivom 48 sati u Zagrebu koja prati njihove kampanje pokrenute u Portu, Sydneyu i Istanbulu.
Za fotografije zagrebačkih lokacija, popularnih restorana, kafića i hotela te tekstove zaslužan je fotograf Davor Manojlović, a cijelu je kampanju osmislila agencija Publicis.
Grad za uživanje
U kampanji se navodi da je Zagreb pravo mjesto za turiste koji traže ležernu atmosferu, dobar koncert ili mjesto gdje mogu popiti dobru šalicu kave. Upravo se ovaj topli napitak spominje kao posebna stavka s obzirom da je u Hrvatskoj ispijanje kave jedan poseban ritual.
“U Hrvatskoj se na kavu gleda sasvim drugačije nego u ostalim dijelovima svijeta. Ona se dnevno pije u velikim količinama i prigodama. Ovdje riječ kava znači više od samog pića”, navodi se na stranicama Mercedes Benza.
Dežman bar i Johann Franck navode se kao popularna mjesta koje bi svaki turist trebao posjetiti bilo da želi popiti kavu ili si priuštiti zabavan izlazak jer je Zagreb grad koji nikada ne spava, tvrde u opisu.
Gastronomska ponuda i bogata kultura
“Zagreb je sjecište puteva srednje i jugozapadne Europe i Mediterana, a to se odrazilo i na kuhinju i način spremanja jela”, stoji u opisu koji se odnosi na gastronomsku ponudu Zagreba.
Po pitanju gastronomije izdvojen je restoran Dubravkin put u kojem se, kako se navodi, može uživati u ponudi mnogih tradicionalnih i egzotičnih jela, a od slastičarnica izdvojen je Mak na konac poznate slastičarke Petre Jelenić.
Bitan naglasak stavlja se i na očuvan arhitektonski izgled Zagreba koji ima veliku povijesnu vrijednost, Zrinjevac i Trg bana Jelačića “koji će svojim izgledom zadovoljiti svakog posjetitelja”.