Na što gradska tvrtka Virovitice baš sada troši novac? Na jumbo plakate kojima reklamiraju lijesove

U vrijeme kada su mnogi građani ionako depresivni, nekome se učinilo zgodnim oblijepiti grad fotografijama lijesova

FOTO: Goran Gazdek

”Sve može da propadne, da nestane, samo je smrt siguran posao”, glasovita je rečenica iz kultnog filma Maratonci trče počasni krug, koju su očito, imali na umu u virovitičkoj komunalnoj tvrtki Flora, čija je jedna od djelatnosti pokop preminulih osoba.

Ta tvrtka naime, kako piše portal Virovitica.net, pokrenula je kampanju reklamiranja pogrebnih usluga, oglašavajući veliki izbor ljesova (po cijeni od 940 kuna) i pogrebne opreme pa je na najprometnijim punktovima polijepila jumbo-plakate, a građanima u poštanske sandučiće poslala letke u kojima ih obavještavaju kako mogu nabaviti četiri vrste ljesova, uz fotografije posmrtnih vijenaca, počevši od 100 kuna po komadu. Flora je svoje pogrebne usluge počela oglašavati i na lokalnom radiju.

Direktor je ignorirao naše upite o ovoj kreativnoj akciji

Plakat snimljen danas usred Virovitice Goran Gazdek

Telegram je od Željka Iharoša, direktora gradske komunalne tvrtke Flora, pokušao dobiti odgovor koliko je koštala cijela reklamna kampanja, te koliko je i čijih oglasnih panoa u tu svrhu zakupljeno. Također, pitali smo Iharoša koja je svrha reklamne kampanje s obzirom na to da Flora u Virovitici nema ozbiljnu konkurenciju kad su u pitanju pogrebne usluge, te je li cijela kampanja motivirana pandemijom COVID-a 19. No, Iharoš je naš upit ignorirao.

Željko Iharoš, inače, član je gradskog odbora HDZ-a Virovitice, gdje obnaša dužnost dopredsjednika i desna je ruka Ivici Kirinu, predsjedniku virovitičkog ogranka vladajuće stranke.

Mada je Virovitičko-podravska županija dugo vremena, sve do 31. ožujka, odolijevala zarazi koronavirusom, tvrtka Flora očito ima dalekovidni marketing. U toj županiji prva zaraza pojavila se prije manje od tjedan dana, a sve do tada bila je jedina u Hrvatskoj bez oboljelih od koronavirusa. Do danas, ondje su zabilježena samo dva slučaja, ali ipak Florin marketing bacio se u akciju.

Šef uprave je gradonačelnik kojem je nestalo 17 milijuna kn

Telegram je, prije nešto više od godinu dana, u ožujku 2019. pisao o još jednoj neobičnoj akciji provedenoj u gradskoj tvrtki Flora. Direktor Iharoš, naime, krajem 2018. izdao je pisanu naredbu kako se svih 130 zaposlenika moraju cijepiti protiv gripe. ”Svaki radnik dužan je prihvatiti cijepljenje kako bi se spriječilo širenje epidemije i izostanci s radnih mjesta i obavljanja radnih zadaća”, stajalo je u službenom dopisu upućenom radnicima, uz dodatak kako su od cijepljenja ”izuzeti samo radnici koji imaju liječničku potvrdu”.

Inače, predsjednik uprave Flore je virovitički gradonačelnik Ivica Kirin, poznat ponajviše po tome što mu je iz gradske blagajne prošle godine nestalo 17 milijuna kuna, a da se ni danas ne zna kako je to bilo moguće. Zagonetka je tim veća što je Kirin u mandatu premijera Ive Sanadera bio ministar unutarnjih poslova pa bi od takve osobe bilo logično očekivati iskustvo u borbi s kriminalom.