Na zagrebačkoj restoranskoj sceni dogodila se uzbudljiva suradnja; Time je svog chefa posudio 50 A Burger & Champagne Baru

U popularnom street foodu u Staroj Vlaškoj sad možete naručiti Timeov ramen i popularnu Apple Pie fritulu

Chef 50 Burger & Champagne Bara Nikola Marković i Timeov chef Vid Nikolić
FOTO: Borko Vukosav

Popularni zagrebački street food restoran u Staroj Vlaškoj; 50 A Burger & Champagne Bar od prošlog je tjedna, otkako je ponovno otvoren nakon zimske pauze, uveo neke drastične promjene u meniju. Recimo, gastro blog Kult Plave Kamenice ide toliko daleko da to naziva “promjenom kulinarskog identiteta”. Jedna od većih novosti, osim osvježenih verzija starih jela, je suradnja s još jednim poznatim restoranom; Timeom, čiji su popularni ramen i Apple Pie fritule odsad na meniju 50-ja.

Osnivačica 50 A Burger & Champagne Bara Adena Levin objasnila nam je kako je došlo do svojevrsnog partnerstva dva restorana koji su trenutno među uzbudljivijima na sceni. Kaže da se, zapravo, sve dogodilo posve slučajno, kad je jedne večeri otišla u Time na piće.

Ramen koji su zajedno kreirali Nikola Marković i Vid Nikolić. Cijena Ramena sa svinjetinom je 76 kuna Borko Vukosav

Zajedno su stvorili novi recept za ramen

“Timeov ramen je fantastičan, a fritule su im bile ogroman hit na Adventu. Samo, ne uklapaju se u njihov koncept; radi se o uličnoj, pravoj comfort hrani, koja se servira u većim porcijama, nešto bliže onome što radimo mi. Ova suradnja zapravo je kombinacija jakih strana oba restorana. Time radi izvrsnu azijsku hranu, a mi radimo vrhunski streetfood”, priča Levin.

Novi Seoul burger (sastoji se od domaće govedine, kimchija, bulgogi glazura…), 78 kuna Borko Vukosav

Stoga su chef 50-ja Nikola Marković i Timeov chef Vid Nikolić zajedno kreirali novi recept za ramen (japanska svinjska juha s ručno rađenim rezancima, svinjetinom, povrćem, jajima, shitake gljivama…), koji sad u 50-ju košta 76 kuna, a Marković je, u skladu s novim profilom, kreirano nove sendviče i burgere. Da je stvar ozbiljna pokazuje i činjenica da je Nikolić privremeno i preselio iz Timea u 50, koji tako sada radi zapadnjački i istočnjački streetfood, s fritulama Timeovog slastičara Roberta Hromalića koje ipak dodaju neku domaću notu meniju. “Plan je da ova suradnja traje do ljeta. Međutim, razgovaramo i ozbiljno razmišljamo o novim zajedničkim planovima nakon toga”, kaže Levin.

Juha od rajčice, 35 kuna Borko Vukosav

Bienenfeld: Planiramo još sličnih pop-up koncepata

Iz Timea kažu kako im je želja u dogledno vrijeme pod imenom 50 otvoriti nekoliko sličnih pop-up koncepata u kojima bi miješali razne kuhinje; recimo japansku i američku, talijansku i hrvatsku… Davor Bienenfeld, vlasnik Timea, kaže da je suradnja s 50-jem rezultat prijateljstva. “Kada se 50 A Burger & Champagne Bar otvorio, moram priznati da sam redovito odlazio na njihove burgere, a i oni su često svraćali k nama na ručkove jer smo dijelili strast prema kuhinji i vrhunskom ugostiteljstvu. Kada su mi se javili prije dva, tri mjeseca i pitali postoji li mogućnost da ih Time podrži kroz svoju administraciju i ljudstvo te da zajednički postavimo svojevrsnu pop-up priču, nisam previše razmišljao jer u svemu tome vidim veliki potencijal i mogućnost nekog daljnjeg razvoja”, priča.

Reuben corned beef sendvič; usoljena govedina, kiseli kupus, emmentaler, senf, raženi kruh 67 kuna Borko Vukosav
Chef 50 Burger & Champagne Bara Nikola Marković i Timeov chef Vid Nikolić Borko Vukosav

Bienenfeld objašnjava kako je ova suradnja bila odlična prilika da Timeovom kuharu omogući da se predstavi svojim ramenom. “No, da ne ispadne da hvalim samo zaposlenike Timea, pohvalio bih i Adenu. Oduševila me svojom kreativnošću, pristupom gostima i cijeloj ovoj priči”, kaže.

Popularna velika Timeova Apple Pie fritula, 28 kuna Vjekoslav Skledar