Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Nakon vježbanja jedite hamburgere i pomfri. Ne, ozbiljno – super su za mišiće

Nećete pogriješiti ako pojedete fast food nakon treninga

ZADNJA IZMJENA: tra 7, 2015

Nakon vježbanja možete pojesti fast food. Dapače, ako želite povećati svoje mišiće to je čak i poželjno, Naime, nakon fizičke aktivnosti hamburger i pomfri su jednako dobri kao i suplementi koje ljudi konzumiraju za obnovu mišićne mase, otkrili su znanstvenici sa sveučilišta u Montani.

Dva menija za test

Naime, 11 sportaša nakon vježbanja jelo je po dva obroka. Kod prvih oni su se sastojali od brze hrane ( hamburger, pomfrit, Coca Cola, kolači) a kod drugih oba obroka su bila bazirana na suplementima (piće Gatorde, organski maslac od kikirikija, energetske pločice, suplement Cytomax).

Svi obroci koji su muškarci pojeli bili su jednaki po kalorijskoj vrijednosti, proteinima i ugljkohidratima. No, brza hrana imala je u svom sastavunešto više masnoća i natrija.

Veća razina glikogena

Dva sata nakon drugog obroka zamoljeni su da najbrže što mogu odvoze 20 kilometara na sobnom biciklu. Nakon toga muškarci su podvrgnuti laboratorijskom testiranju kako bi se provjerila razina glikogena.

Nakon tjedan dana, muškarci su ponovno sudjelovali u testu, a ovog puta zamijenili su se u odabiru hrane. Rezultat je bio uistinu zanimljiv i pomalo neočekivan. Razina glikogena mrvicu je bila veća u slučajevima kada su muškarci konzumirali hamburgere i pomfrit.

Ana Lonjak Božičević
Novinar
824 članka Više o autoru
Više s weba