Netflix planira otvoriti trgovine u kojima će se fanovi moći igrati, jesti i kupovati

Prve dvije lokacije otvorit će u Americi, ali se još ne zna kada

FOTO: Netflix

Prije mjesec dana Netflix je prestao s iznajmljivanjem DVD-a, a u 2025. godini planiraju ući u fizičko područje na drugačiji način i otvoriti nove lokacije na kojima će korisnici moći kupovati robu, jesti u tematskim restoranima, gledati zabavan program uživo i sudjelovati u impresivnim iskustvima trenutnih Netflixovih hit serija.

Prve dvije lokacije otvaraju se u Americi, saznaje Bloomberg. Ako to prođe dobro streaming platforma planira proširiti koncept.

Korak dalje

“Vidjeli smo kako obožavatelji vole uroniti u svijet naših filmova i TV emisija i razmišljali smo o tome kako to podići na višu razinu”, kazao je potpredsjednik Netflixa Josh Simon za Bloomberg.

Trgovina, nazvana Netflix House, nije prvi izlet tvrtke u svijet maloprodaje. Netflix već prodaje raznu robu na svojoj internetskoj trgovini, a eksperimentirali su i s trgovinama u nekim gradovima.

Squid Game izazov

Početkom ove godine u Los Angelesu se moglo večerati u restoranu Netflix Bites koji je posluživao jela koja su osmislili slavni kuhari, a koja su se pojavila u Netflixovim serijama ili filmovima.

Eksperimentirali su s impresivnim iskustvima Squid Game: The Trials u Los Angelesu i Londonu, u kojem sudionici pokušavaju pobijediti šest interaktivnih igara inspiriranih serijom.

Tematske zabave

U više gradova postoji The Queen’s Ball, iskustvo serije Bridgerton koje posjetiteljima omogućava prisustvovanje balovima iz regency ere uz violinske obrade pop hitova. Za ljubitelje kazališta, prednastavak kazališne predstave Stranger Things trebao bi imati premijeru Londonu, i to već u studenome.

Netflix House bit će prvi pokušaj platforme za streaming na stalnim lokacijama. National Public Radio komentira da je to pokušaj tvrtke da kopiraju Disneyjeve uspješne napore da svoje priče i likove prenesu s ekrana u stvarni svijet.

Stalno traže nove izvore prihoda

Stručnjaci su podijeljeni oko ove Netflixove ideje, neki smatraju da je uspjeh u stvarnom svijetu kroz zabavu temeljenu na lokaciji zagarantiran i da Netflix sigurno ima šansu uspjeti, ako su to mogli Disney i NBC Universal.

Kada i gdje će se Netflix House otvoriti još nije poznato. Netflix je imao ljeto bogato događanjima, ukinuli su dijeljenje lozinki, dodali milijune pretplatnika i djelomično su ukinuli najjeftinije pakete bez reklama, ali još nisu ispunili tromjesečne prognoze prihoda.

Netflix nastavlja tražiti nove izvore prihoda i podizati cijene za postojeće usluge, piše The Verge.