Njemački trgovački lanac Aldi na ulaze će montirati semafore. Tako će kontrolirati broj kupaca i održavati distancu

Dok se ne upali zeleno sljedeći kupac neće moći ući u trgovinu

Supermarket during the coronavirus epidemic. Supermarket cashier in medical mask. Buyers wearing antivirus masks keep their distance in line to stay safe. People have food baskets in their hands. Vector
FOTO: Getty Images/iStockphoto

Njemački trgovački lanac Aldi, koji se u Sloveniji i Austriji zove Hofer, ugrađuje u svojim poslovnicama sustav semafora na vratima koji će obavijestiti kupce kada smiju bezbrižno ući u trgovinu, a pritom održati socijalnu distancu. Kada je svjetlo na semaforu crveno vrata će biti zatvorena i kupci će morati čekati da netko izađe iz trgovine.

Sustav je u odabranim poslovnicama profunkcionirao već tijekom ovog tjedna, a do sredine ljeta trebao bi biti postavljen u svim poslovnicama. Inače, kao i mnogi drugi trgovački lanci, Aldi je na blagajnama instalirao zaštitne ekrane i stavio oznake na pod da se osigura da kupci ostanu dva metra udaljeni, piše Independent.

Prednost imaju zaposlenici hitnih službi

Broj kupaca Aldi je odredio nakon što su izračunali koliko ih maksimalno stane ako žele da ljudi održavaju distancu od dva metra. Kako će se pred ulazom gotovo sigurno stvarati redovi iz Aldija su poručili kako zaposlenici hitnih službi imaju prednost te da se slobodno preguraju na početak reda.

“Zaštita i sigurnost naših kupaca i zaposlenika na prvom nam je mjestu. Ovaj novi sustav točan je i djelotvoran način za kontroliranje broja kupaca u poslovnicama. Kupci su novi sustav dobro prihvatili”, rekao je Richard Thornton, šef komunikacija uz Aldiju.