Ovaj čovjek je pred kamerama uništio 3000 luksuznih torbica

S 11 godina je izradio kožnu jaknu, kaže da je opsjednut kožom

FOTO: YouTube/screenshot

New York Times piše o tiktokeru Tanneru Leathersteinu, pravog imena Volkan Yilmaz, koji u svojim videima uništava luksuzne torbe. Na društvenim mrežama ima skoro 2 milijuna pratitelja.

U jednom videu veliku bijelu kožnu torbu kuće Louis Vuitton reže nožem, stvarajući ogromnu posjekotinu na bočnoj strani torbe, a onda je trga po šavovima.

U drugom videu uzima cipele, crvenog potplata, očito Christiana Louboutina, i otkida petu pomoću francuskog ključa, dok u jednom drugom videu Pradinu clutch torbu, vrijednu 2200 dolara, probija škarama, pali komad kože i pretvara ga u pepeo, opisuje New York Times.

Želi pokazati kvalitetu izrade

Uništavajući skupe predmete, Tanner Leatherstein privukao je niz sljedbenika na Tik Toku, You Tubeu i Instagramu. Tako, kaže, svojim gledateljima želi pokazati pravu kvalitetu materijala i izrade, a zatim analizirati koliko bi zapravo predmet trebao koštati.

U mnogim slučajevima, navodi 37-godišnji Yilmaz u videima koji nastaju u njegovoj radionici, predmet vrijedi desetinu onoga koliko košta u dućanima.

S 11 godina izradio prvu kožnu jaknu

Yilmaz kaže da je opsjednut kožom. Njegova je obitelj imala tvornicu kože u Turskoj pa je rođen u tom poslu. S 11 godina je već štavio kože i napravio je prvu kožnu jaknu.

Studirao je u Istanbulu, a u Kinu je otišao kako bi naučio što više o izvozu i uvozu kože.

Posao preselio u Dallas

Kada je na lutriji osvojio zelenu kartu, preselio se u Chicago. Vozio je taksi dok nije stekao MBA na Sveučilištu Illinois, a zatim je radio kao savjetnik za management.

I dalje opsjednut kožom, pokrenuo je vlastitu marku Pegai, podučavajući o dizajnu kože na You Tubeu. Kada mu je posao krenuo, preselio se u Dallas.

Ljudi vrlo malo znaju o koži

Shvatio je, kaže za New York Times, da ljudi vrlo malo znaju o koži i koliko nešto trebaju platiti. Kada je počeo secirati torbe, htio je pokazati da cijena torbe ne ovisi o koži ili o korištenim materijalima, nego se radi o statusu povezanom s etiketom.

“Ljudi misle ako je skupo, sigurno je dobro”, govori.

‘Ušminkani’ komadi

Prvi video koji je postao viralan snimio je o Chanelovom novčaniku koji stoji 1200 dolara, a od tada mu se nižu zahtjevi za predstavljanje različitih robnih marki.

Priča kako acetonom uklanja slojeve plastične “šminke” nanesene na kožu, spaljuje je da vidi koji je postupak štavljenja korišten, a zatim proučava majstorstvo izrade.

Vjeruju mi zato što sam neovisan

“Postoje ljudi koji mrze luksuzne marke, misle da su cijene prevara, a tu su i ljudi kojima je samo zabavno gledati rezanje skupih proizvoda. Mnogi gledaju videa zato što vole luksuz i žele znati koliko vrijede njihovi luksuzni ili vintage proizvodi”, kazao je.

“Bottega Veneta koristi nevjerojatnu kožu i napravio sam tri, četiri videa o njihovim proizvodima. No, kada sam izrezao njihov novčanik od 650 dolara pokazalo se da je podstava bila izrađena od kože lošije kvalitete od one navedene na etiketi”, priča i dodaje:

“Ljudi mi vjeruju zato što sam potpuno neovisan i ne primam besplatne artikle.”

Kako prepoznati pravu kožu?

Savjetuje da vjerujemo svojim osjetilima. “Ako izgleda plastično, nije dobro. Pomirišite kožu, ona ima ugodnu, zemljanu aromu i ne smiju se osjećati kemikalije. Što je više varijacija, koža je prirodnija i netretirana. Ako se pretjera sa završnom obradom, koža postaje standardizirana, a koža manje kvalitete tako se uspješno može sakriti.”

Yilmaz kaže da cijeni škotsku etiketu Strathberry, koja se proizvodi u Ubriqueu, malom španjolskom gradiću u kojem Loewe i Dior proizvode svoju robu.

“Polene je još jedan sjajan brend koju rade ljudi koji znaju posao”, rekao je.