Ovaj vlasnik kamiona sa sladoledima divno trola influencere koji žicaju besplatnu porciju. Naplati im duplo

Čovjek više ne može podnijeti ljude koji ga u zamjenu za objavu na Instagramu traže besplatan sladoled koji košta 4 dolara

FOTO: Instagram

Vlasnik kamiona sa sladoledom u Los Angelesu Joe Nicchi odlučio se obračunati s influencerima koji ga neprekidno žicaju besplatni sladoled, u zamjenu za promociju. Naime, ta ekipa, koja često ima tisuće i tisuće pratitelja na društvenim mrežama, vjeruje da su zaslužili da im se stvari i hrana daju besplatno u zamjenu za promociju njihovoj publici na Instagramu. Nicchi svaki tjedan, kaže, dobije barem jednu njihovu ponudu na koju obično odgovori nešto u stilu: “Radije bih na godišnji u Sjevernu Koreju”. No, sada je odlučio otići korak dalje.

“Prošlog utorka dobio sam upit za jedan event. Ponudili su mi da za vikend radim odradim party za 300 ljudi u zamjenu za promociju. Ne mogu to raditi, ne mogu raditi besplatno”, rekao je Nicchi za VICE. Kako bi jasno dao do znanja da ga nije briga za nečiji broj pratitelja te da slične ponude kod njega ne prolaze napravio je znak s natpisom: “Influenceri plaćaju duplo”. Postavio ga je na svoj kamion dok je bio stacioniran kod tržnice Melrose Trading Poste.

Ironija: postao je hit na internetu

Osim znaka na svom kamionu, Joe je na Instagramu podijelio i fotku na kojoj drži spomenuti znak i napisao: “Stvarno nas nije briga što ste influencer i koliko pratitelja imate. Nikada vam nećemo dati sladoled besplatno u zamjenu za promociju. Pa doslovno košta četiri dolara. Zapravo, za vas je osam dolara”. Sve je fino zaključio i heštegom #InfluenceriSuOdvratni (#InfluencersAreGross).

Njegovu fotku netko je podijelio i na Redditu, a uskoro je postala toliko popularna da se našla i na naslovnici te stranice. “Vjerujte mi, razumijem kolika je ironija u tome što se rugam influencerima, a sada ja dobivam ogromnu pažnju na društvenim mrežama”, rekao je pa dodao kako mu zaista nije jasno zašto je broj pratitelja toliko bitan mladima:

“Radimo na mnogo evenata i iako ću zvučati umišljeno, ljudi stvarno stoje u redu ispred našeg kamiona. Evidentno je da smo popularni, ali nebrojeno puno milenijalaca mi je reklo da su iznenađeni što imam samo 5000 pratitelja. Zašto je to bitno? Red za moj sladoled proteže se po cijeloj ulici. Da Instagram sutra nestane ja bih i dalje imao svoj posao. Nema mi smisla da su mladi ljudi toliko opsjednuti brojem pratitelja”, rekao je.

Kako zapravo izgleda žicanje

Nicchi je opisao i kako to obično izgleda kad mu netko pristupi s ponudom. “Već u prvih 30 sekundi razgovora mi kažu: ‘Hej, ne znam pratiš li me’, pa mi kažu svoje ime na Instagramu i dodaju: ‘ako mi želiš dati jedan sladoled besplatno, objavit ću ga na svom storyju’. Obično ih pitam jesu li normalni, pa radi se o sladoledu za četiri dolara”.

Inače, svoj kamion sa sladoledom otvorio je 2014. godine, a ime CVT Soft Serve označava tri okusa koje nudi, čokoladu, vaniliju i twirl. Iste godine njegov kamion je proglašen najboljim u Los Angelesu, o njemu je pisao i časopis Rolling Stone i već godinama je ozbiljan hit.