Ovako danas izgleda gradilište najkompleksnijeg mosta u državi. Svi i dalje primjećuju razliku u visini

Investitori su objasnili da će most na kraju biti uspješno spojen

FOTO: Matko Begovic/PIXSELL

Krajem ovog mjeseca trebao bi biti spojen most preko rijeke Cetine, koji se nalazi na 70 metara nadmorske visine, a nazivaju ga “najkompleksnijim u Hrvatskoj”. Za konačno spajanje mosta, koji će povezivati dva prilazna tunela “Omiš” i “Komorjak”, nedostaje još jedna sekcija. Vidljiva duljina mosta iznosi 152 metra, no sa svake strane se u tunelima nalazi “skriveno” po 30 metara nosača.

Stanovnike Omiša već dulje vrijeme muči činjenica kako sadašnji kraci mosta djeluju kao da nisu na istoj visini. Čak i s veće udaljenosti, čini se kako je visinska razlika oko dva metra između zapadnog i istočnog kraka.

Zašto su dijelovi mosta na različitim visinama?

Slobodna Dalmacija pitala je nedavno investitore, Hrvatske ceste, zašto su dijelovi mosta na različitim visinama.

“Istina je kako trenutno izvedeni dijelovi mostova nisu na istoj visini. Naime, zbog promjenljive visine poprečnog presjeka mosta prilikom svakog potiskivanja konstrukcija se pomiče i visinski. Nakon posljednjeg potiskivanja obje strane će biti na istoj visini, tako da će se moći međusobno spojiti i cijela konstrukcija konačno fiksirati na ležajeve”, objasnili su iz HC-a za Slobodnu.

Omiška obilaznica, kojoj pripada most, jedan je od najvećih infrastrukturnih projekata u Splitsko-dalmatinskoj županiji, vrijednosti od 180 milijuna kuna. Dalmacija Danas je kolovozu objasnila kako su mjerodavna državna tijela zabranila izgradnju ceste koja bi narušila vizuru ili devastirala kanjon Cetine, stoga je kao najpogodnije rješenje odabran čelični gredni most koji se s obje strane izvodi iz tunela.

Matko Begovic/PIXSELL

Matko Begovic/PIXSELL
Matko Begovic/PIXSELL
Matko Begovic/PIXSELL