Penthouse ukida tiskano izdanje, vijest nije ukidanje, nego da su izdržali ovoliko dugo

Nakon pola stoljeća, Penthouse se odlučio na gašenje tiska zbog spašavanja brenda

FOTO: Penthouse

Nakon pola stoljeća izlaženja kultni časopis za odrasle Penthouse ovog je tjedna objavio kako gasi svoje tiskano izdanje. Magazin će se nastaviti izdavati, ali u digitalnom formatu s partnerskom tvrtkom FriendFinder Networks. Iz Penthousa su rekli kako su se odlučili na taj potez jer žele ostati kompetitivni u budućnosti.

“Redizajnirana verzija bit će prilagođena za konzumaciju današnjoj publici, a digitalna verzija Penthousea će kombinirati i spojiti sve ono što čitatelji znaju i vole iz tiskanog izdanja kako bi digitalno izdanje bilo što bolje”, stoji u izjavi kompanije FriendFinder Networks koju su dali za The Wall Street Journal.

I Playboy promijenio strategiju

U sklopu ukidanja printanog izdanja, uredi Penthousea će biti zatvoreni u New Yorku te premješteni u Los Angeles gdje se nalazi sjedište FriendFindera, piše The Verge.

Penthouse se na ovaj potez odlučio vrlo kratko nakon što je Playboy objavio kako golišave naslovnice odlaze u povijest te kako će od ožujka ove godine promijeniti dio svog sadržaja.

Iako su se odlučili na različite strategije za očuvanje brenda na tržištu, razlog za prilagodbe je isti; internet je utjecao na njihovu konzumaciju i prodaju. Točnije, Penthouse je još 2013. godine proglasio bankrot, a čini se kako nakon toga nisu uspjeli znatno bolje poslovati pa je ovo bio jedini način da se spasi brend.