Penthouse ukida tiskano izdanje, vijest nije ukidanje, nego da su izdržali ovoliko dugo
Nakon pola stoljeća, Penthouse se odlučio na gašenje tiska zbog spašavanja brenda
Nakon pola stoljeća izlaženja kultni časopis za odrasle Penthouse ovog je tjedna objavio kako gasi svoje tiskano izdanje. Magazin će se nastaviti izdavati, ali u digitalnom formatu s partnerskom tvrtkom FriendFinder Networks. Iz Penthousa su rekli kako su se odlučili na taj potez jer žele ostati kompetitivni u budućnosti.
“Redizajnirana verzija bit će prilagođena za konzumaciju današnjoj publici, a digitalna verzija Penthousea će kombinirati i spojiti sve ono što čitatelji znaju i vole iz tiskanog izdanja kako bi digitalno izdanje bilo što bolje”, stoji u izjavi kompanije FriendFinder Networks koju su dali za The Wall Street Journal.
I Playboy promijenio strategiju
U sklopu ukidanja printanog izdanja, uredi Penthousea će biti zatvoreni u New Yorku te premješteni u Los Angeles gdje se nalazi sjedište FriendFindera, piše The Verge.
Penthouse se na ovaj potez odlučio vrlo kratko nakon što je Playboy objavio kako golišave naslovnice odlaze u povijest te kako će od ožujka ove godine promijeniti dio svog sadržaja.
Iako su se odlučili na različite strategije za očuvanje brenda na tržištu, razlog za prilagodbe je isti; internet je utjecao na njihovu konzumaciju i prodaju. Točnije, Penthouse je još 2013. godine proglasio bankrot, a čini se kako nakon toga nisu uspjeli znatno bolje poslovati pa je ovo bio jedini način da se spasi brend.