Pipi opet ima super reklamu. S dva dečka koja opušteno leže na plaži i drže se za ruke

Poznata splitska firma na društvenim je mrežama objavila novu hit ilustraciju

Splitska firma Dalmacija vino već neko vrijeme gura briljantnu kampanju za svoje najpoznatije bezalkoholno piće Pipi. Danas su na Instagramu objavili ilustraciju na kojoj su dvojica muškaraca koji leže na ručniku na plaži i drže se za ruke. Pokraj njih je nacrtano i maleno srce.

Uz sliku su napisali “promjena vrimena, a i vrimena se minjaju”, uz svoj već čuveno hashtag #bolimepipi.

Reakcije su uglavnom pozitivne

Sliku su podijelili i na službenom Facebooku, a reakcije su uglavnom pozitivne. Ljudi im pišu da su zakon, da im je kampanja super i da dosad nisu kupovali Pipi, ali da će sada početi.

Naravno, našlo se i nekoliko hejtera koji su im napisali da više nikad neće kupiti njihov sok, ali oni su definitivno u manjini.

Poznati su po sjajnim kampanjama

Ovo nije prvi put da Pipi ima sjajnu kampanju. Već neko vrijeme kod reklamiranja svog proizvoda koriste ilustracije stvarnih, normalnih ljudi. Prošle godine pokrenuli su i kampanju u kojoj su pozvali ljude da im šalju slike svojih neisklesanih tijela. Na kraju su izabrali jednu ženu i po njenom tijelu izradili prvi svjetski spomenik neisklesanom tijelu na splitskim Bačvicama.

Pipi je, inače, dobila ime po najpoznatijoj dugoj čarapi, buntovnici Pipi iz popularne dječje knjige Astrid Lindgren. Od tada, pa sve do danas, ta pjegava djevojčica njihov je zaštitni znak.