Portal za društvena i kulturna pitanja. I svijet koji dolazi.

Život

Popularni The Cookie Factory danas otvara još jednu lokaciju, prvi smo je posjetili. Žele biti kao Starbucks

Još jedan The Cookie Factory se otvara u Nemčićevoj pored Kvatrića

Cookie factory
FOTO: Vjekoslav Skledar

Danas se u zagrebačkoj Nemčićevoj ulici (kod Kvatrića) otvara još jedan The Cookie Factory. Popularna slastičarnica svoj prvi lokal otvorila je 2011. godine u Skalinskoj, da bi se koju godinu kasnije premjestila par metara dalje u Tkalčićevu. Sad imaju još jedan prostor, a kako nam objašnjava vlasnik Teo Jurdana, to je jedan korak dalje u realiziranju njihove želje da stvore nešto puno veće.

“Želimo od The Cookie Factorya stvoriti franšizu. Vidjeli smo da ima potencijala pa smo odlučili otvoriti još jedan, iako nam je za to trebalo jako puno vremena. Jedan od razloga otvaranja novog prostora je i taj što smo povećali proizvodni pogon i s njim možemo biti stvarno fleksibilni i raditi neke druge stvari koje do sada možda nismo bili u mogućnosti jer smo imali jako mali kapacitet na lokaciji na kojoj smo dosad radili. Cilj nam je da povećamo poslovanje i da se širimo”, kaže Jurdana.

‘Želimo privući i stariju klijentelu’

Novi prostor The Cookie Factorya ima interijer koji podsjeća na klasični prostor u Tkalčićevoj, kaže Jurdana, iako će se neki detalj razlikovati. “U novom prostoru prevladava drvo jer smo htjeli postići toplinu i izbjeći da interijer izgleda hladno i minimalistički.

cookie factory6
The Cookie Factory u Nemčićevoj 8 Vjekoslav Skledar

Pod je ovoga puta industrijski. On je prekriven poliuretanskim lakom pa izgleda kao da je stalno mokar, dok se ispod njega nalazi samo beton i to izgleda zanimljivo. Što se tiče općenitog dojma, htjeli smo da interijer izgleda malo ozbiljnije nego do sada kako bismo privukli i stariju klijentelu.”

cookie factory1
The Cookie Factory Vjekoslav Skledar

‘Imat ćemo kave poput Starbucksa’

Novi The Cookie Factory imat će iste cijene i istu standardnu ponudu deserata kao onaj u Tkalčićevoj, iako, kako kaže Jurdana, u novom prostoru će se više fokusirati na “to go proizvode”.

“Želimo uvesti kave to go poput Starbucksa. Radilo bi se o velikim litarskim kavama s različitim okusima i to bi nam na jesen bio jedan od fokusa. Iako još nismo definirali njihove cijene, kave bi trebale koštati unutar dvadeset kuna”, priča Jurdana i dodaje kako će ponuda kave odudarati.

cookie factory5
The Cookie Factory Vjekoslav Skledar

“Kreirat ćemo svoje okuse ali ne u smislu da sada birate hoćete li kavu s vanilijom ili lješnjakom. Kafići su takve stvari imali u ponudi, ali mi to nije bilo interesantno. Bit ćemo poput Starbucksa, gdje možete birati njihove late kave ili kave s cimetom ili posebnim okusom vanilije. Cilj nam je da kave imaju pun okus i da budu drugačije od svega što smo dosada vidjeli u Hrvatskoj”.

cookie factory3
The Cookie Factory Vjekoslav Skledar

Telegram Klub kolaž Telegram Klub kolaž
Telegram Klub logo

Klub ekskluzivnih ponuda, pogodnosti i popusta,
samo za pretplatnike Telegrama.

Saznajte više