Rijetko se u Zagrebu otvaraju ovako fina mjesta kao što je nova parfumerija Top na Trgu bana Jelačića

Niche parfumerija Boruta Mihalića dobila je novu podružnicu i djeluje super

Parfumerija Top iz Tomićeve ulice, jedno od finijih mjesta u Zagrebu, nedavno je dobila podružnicu na Trgu bana Jelačića, u staroj zgradi Croatia osiguranja na uglu s Praškom. Prvi medij koji je ušao u novi prostor bio je Super1, ženski portal Telegram media grupe, čija je novinarka Nives Bošnjak popričala s vlasnikom, Borutom Mihalićem.

Prostor poput ovog na Trgu tražio je više od godine dana i na kraju ga je uredio u suradnji s tvrtkom Diz/viz. Fokus im je, naravno, na parfemima i jedan od zanimljivijih u ponudi je Roja Dove. “To, rekao bih, perjanica naše ponude. Ta tvrtka pretežno radi sa sirovim materijalima bez obzira na njihovu cijenu i svaki njihov proizvod ima 80 do 85 posto prirodnih sastojaka. Budući da su sastojci u parfemskoj industriji sve skuplji, njihova početna cijena je oko 2.220 kuna”, ispričao je za Super1.

Roja parfemi u Topu Borko Vukosav

Fascinantna ličnost novog vala skincarea

U Topu na Trgu, primjerice, i imaju i cijelu kolekciju Sospira koji je dosad na hrvatskom tržištu imao samo šest jedinica, svijeće Baobab koje u XL varijanti mogu gorjeti 800 sati, a vrlo dobro zvuči i ponuda preparativne kozmetike. Dobili su, na primjer, i brend Dr. Barbara Sturm, koji je također novost u ponudi.

Borut Mihalić Borko Vukosav

“Kad sam naručivao proizvode mislio sam da ljudi baš ne znaju za njezinu kozmetiku, ali pogriješio sam. Žene su oduševljene što više ne moraju naručivati njezine proizvode izvana pa smo u nekoliko dana rasprodali sve njezine proizvode”, ispričao je.

“Barbara Sturm je fascinantna ličnost novog vala skincarea. Ona je ortopedica koja je spasila koljeno Kobeu Bryantu tako da mu je u koljeno uštrcavala pripavak od njegove plazme. Među prvima je počela raditi PRP, odnosno struganje kože lica i uštrcavanje vlastite plazme u nju, što se u Americi zove i vampire’s facial. Prije četiri godine je krenula s vlastitom linijom za njegu kože koja je bazna, a korisnik je onda nadograđuje upotrebom raznih namjenskih kapljica. U ponudi imamo i njezinu kolekciju za djecu koju je napravila za svoju kćer Pepper koja je imala problema s kožom.”


*Više o novom finom mjestu u Zagrebu možete pronaći na Super1.