Splitski trgovac ima simpa marketinšku kampanju: dok god je Hajduk prvi, jaja će biti na akciji

Već je, kaže, prodao deset puta više jaja nego inače

FOTO: Splitski dnevnik

Gospodin Nikša Vrca, vlasnik trgovine Nina u Sućidru – gradskoj četvrti u istočnom dijelu Splita, danas je prodao deset puta više jaja nego inače, javlja Splitski dnevnik. Naime, Nikša, inače strastveni navijač Hajduka, jaja je stavio na akciju koja će trajati sve dok je njegov omiljeni klub prvi na ljestvici HNL-a.

Deset jaja kod njega sada koštaju 9,99 kuna dok je njihova redovna cijena 15 kuna, a kako je rekao za Splitski dnevnik, što se njega tiče akcija može trajati vječno jer “nije u šoldima sve”. Iz povećanja prodaje jasno je da je njegova marketinška strategija bila veliki pogodak.

Jaja na akciji Splitski dnevnik

Javio se i proizvođač jaja

U međuvremenu je reagirao i proizvođač Agro Podrug od kojeg dućan u Sućidru nabavlja jaja. Kad je čuo da su njegova jaja postala hit, odmah ih je brendirao.

Tako će, piše Splitski dnevnik, sada jaja iz njegove proizvodnje biti prava hajdučka s natpisom: “Hajduk-Split 1911 Nikša”. Vlasnik trgovine nemalo je ponosan, a kako je napomenuo, on je “pretplatnik, član i donator kluba, a ponekad se zna zaletjeti i na gostovanje iako odavno više nije mlad”.

Inače, Hajduk trenutno vodi na HNL ljestvici s 19 bodova iz 9 odigranih susreta, dok je Dinamo drugi sa 16 bodova iz 8 utakmica.

Brendirana jaja Splitski dnevnik