Starbucks u Kini ima novi hit - kavu s okusom svinjetine. Da, ni mi nismo sigurni što da mislimo o tome

U jednoj trgovini ovo piće je već rasprodano

FOTO: Screenshot / X

Lunarna nova godina jedan je od najvećih godišnjih praznika u Aziji. Na novogodišnjim gozbama poslužuju se razni specijaliteti, koji se mogu razlikovati od regije do regije, no na gotovo svakom blagdanskom stolu naći će se pirjana svinjetina.

Nazvano po drevnom pjesniku, slikaru i državniku Su Dongpou, Dongpo rou je jelo napravljeno od pirjane svinjske potrbušine, šećera, soja umaka, žutog vina i drugih začina. Starbucks, popularni lanac restorana poznat po raznovrsnim kavama, u čast ovom kineskom jelu u Kini je počeo prodavati – svinjski latte, piše CNN.

Kava već rasprodana

Kava s okusom svinjetine brzo je postala popularna na kineskim društvenim mrežama, a brojni su ljudi iskazali znatiželju da probaju ovo piće, dok su drugi skeptični i ukazuju na visoku cijenu pitajući se zašto bi pili kavu s okusom umjesto jeli pravu pirjanu svinjetinu.

“Za 67 juana (oko 8,64 eura) mogao bih pojesti tanjur pirjane svinjetine, a zatim otići u Luckin i popiti dvije kave s mlijekom”, napisao je jedan korisnik kineske mreže Weib.

Jiupai News izvijestio je da je piće već rasprodano u jednoj trgovini u Wuhanu, a kupci kažu da je okus “jedinstven”, guste teksture.

 

Konkurencija među kafićima

Starbucks je također osmislio i druge nove okuse diljem Kine s blagdanskom temom u veljači, poput macchiata od žižula inspiriranog novogodišnjim kolačima od riže.

Inače, Kina je najveće tržište brendiranih kafića na svijetu, prema izvješću koje je u prosincu objavio World Coffee Portal, nakon što je prošle godine pretekla Sjedinjene Države. Starbucks je otvorio 785 prodajnih mjesta u toj zemlji 2023. godine, navodi se.

No Starbucks u Kini ima jaku konkurenciju, među kojom prednjači Luckin Coffee. Kineski startup najveći je lanac kafića u zemlji s više od 13.000 prodajnih mjesta i nudi pića po znatno nižoj cijeni od svog američkog konkurenta.