Starbucks u Kini ima novi hit - kavu s okusom svinjetine. Da, ni mi nismo sigurni što da mislimo o tome
U jednoj trgovini ovo piće je već rasprodano
Lunarna nova godina jedan je od najvećih godišnjih praznika u Aziji. Na novogodišnjim gozbama poslužuju se razni specijaliteti, koji se mogu razlikovati od regije do regije, no na gotovo svakom blagdanskom stolu naći će se pirjana svinjetina.
Nazvano po drevnom pjesniku, slikaru i državniku Su Dongpou, Dongpo rou je jelo napravljeno od pirjane svinjske potrbušine, šećera, soja umaka, žutog vina i drugih začina. Starbucks, popularni lanac restorana poznat po raznovrsnim kavama, u čast ovom kineskom jelu u Kini je počeo prodavati – svinjski latte, piše CNN.
Kava već rasprodana
Kava s okusom svinjetine brzo je postala popularna na kineskim društvenim mrežama, a brojni su ljudi iskazali znatiželju da probaju ovo piće, dok su drugi skeptični i ukazuju na visoku cijenu pitajući se zašto bi pili kavu s okusom umjesto jeli pravu pirjanu svinjetinu.
“Za 67 juana (oko 8,64 eura) mogao bih pojesti tanjur pirjane svinjetine, a zatim otići u Luckin i popiti dvije kave s mlijekom”, napisao je jedan korisnik kineske mreže Weib.
Jiupai News izvijestio je da je piće već rasprodano u jednoj trgovini u Wuhanu, a kupci kažu da je okus “jedinstven”, guste teksture.
Another creative local flavor of #Starbucks: Starbucks launches the 'braised pork latte' at its reserve stores in #China. 🥩☕️
This unique drink blends #Dongpo Braised Pork with espresso and steamed milk, topped with pork breast meat. pic.twitter.com/V2K74a2NII
— Bridging News (@BridgingNews_) February 20, 2024
Konkurencija među kafićima
Starbucks je također osmislio i druge nove okuse diljem Kine s blagdanskom temom u veljači, poput macchiata od žižula inspiriranog novogodišnjim kolačima od riže.
Inače, Kina je najveće tržište brendiranih kafića na svijetu, prema izvješću koje je u prosincu objavio World Coffee Portal, nakon što je prošle godine pretekla Sjedinjene Države. Starbucks je otvorio 785 prodajnih mjesta u toj zemlji 2023. godine, navodi se.
No Starbucks u Kini ima jaku konkurenciju, među kojom prednjači Luckin Coffee. Kineski startup najveći je lanac kafića u zemlji s više od 13.000 prodajnih mjesta i nudi pića po znatno nižoj cijeni od svog američkog konkurenta.