Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Što je sad ovo? Božinović traži ukidanje reklama za stvari koje ljudima nisu jako potrebne

Što će nam sada akcije za jeftine televizore, kazao je ministar danas

ZADNJA IZMJENA: ožu 24, 2020
Što se upravo događa s koronavirusom:

Ministar unutarnjih poslova Davor Božinović pozvao je trgovce i medije da prestanu s oglašavanjem proizvoda koji nemaju veze s prehranom ili higijenom. Kazao je to na današnjoj press konferenciji Stožera za civilnu obranu, bez specificiranja koji se proizvodi ni usluge više ne bi trebali oglašavati.

“Molim veća prodajna mjesta, supermarkete, a to molim i medije”, kazao je Božinović, “da se prestane s reklamiranjem nekakvih akcija koje nemaju veze s osnovnim potrebama kada je u pitanju prehrana, kada su u pitanju higijenske potrepštine. Ovo nije vrijeme kada se treba reklamirati kupovina jeftinijeg televizora”.

‘Pozivam ih da dobro vode računa o ponašanju’

Je li to ministar upravo zaustavio ili najavio zaustavljanje reklamiranja u potpunosti ili samo sektor prodaje TV-a? Hoće li MUP napraviti popis osnovnih potreba i onoga što se se smije oglašavati? Opet vrlo nejasne gospodarske poruke s ogromnim posljedicama.

Gepostet von Marko Matijević am Dienstag, 24. März 2020

“Pozivam sve pravne osobe koje se bave time da dobro vode računa kako se ponašaju u tim situacijama”, kazao je. Također je pozvao na preraspodjele ljudi unutar odjela trgovaca, kako bi više ljudi radilo na odjelu prehrane.

Poruke ministara o kontroliranom oglašavanju mogle bi imati ozbiljne gospodarske posljedice za velik broj industrija, te otvaraju niz pitanja o slobodi medija i slobodi govora u vrijeme krize. Većina svjetskih medija doživjela je veliki pad prihoda nakon početka krize, zbog ekonomskog udara na sektore kao što su maloprodaja, distribucija, ugostiteljstvo i turizam.

Više s weba