Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Studija: tjelovježba nakon šezdesete, pa i skroz lagana, može spriječiti neke ozbiljne komplikacije sa srcem

Umjerenom tjelesnom aktivnošću smatraju se i vrtlarenje ili brza šetnja

ZADNJA IZMJENA: stu 18, 2019
Foto: Getty Images/iStockphoto

U 2015. godini 900 milijuna ljudi bilo je starije od 60 godina. Svjetska zdravstvena organizacija predviđa da će do 2050. godine taj broj narasti na 2 milijarde, piše Medical News Today.

Kako ljudi stare, smanjuju fizičku aktivnost jer godine postaju prepreka. Studija južnokorejskih znanstvenika sa sveučilišta u Seulu, objavljena u European Heart Journal, utvrdila je da je očuvanje neke razine vježbanja u ovom periodu života iznimno važno za smanjivanje rizika srčanog i moždanog udara.

Dovoljno je vrtlariti ili otići u šetnju

Znanstvenici kažu da sudionici studije koji su smanjili fizičku aktivnost tijekom vremena, imaju 27 posto veći rizik srčanih smetnji i problema s krvnim žilama. Oni koji su fizički aktivniji smanjuju rizik za 11 posto.

Umjerenom tjelesnom aktivnošću smatraju se vrtlarenje ili brza šetnja. Dvadeset minuta trčanja, brze vožnje bicikla ili aerobik smatraju se snažnim vježbanjem.

Eva Benedik
Telegram autor
1622 članka Više o autoru
Više s weba