Sveučilište u Zagrebu malo se zaigralo na Twitteru. Objavili bizarnu molbu, pokušali popraviti štetu pa skroz eskalirali

Zasad je sve završilo na objašnjenju da se zapravo radi o - gerilskom marketingu

FOTO: PIXSELL

Sveučilište u Zagrebu maloprije je iniciralo bizarnu Twitter prepisku koja iz minute u minutu postaje sve čudnija. Počelo je objavom u kojoj ljude na Twitteru mole da ih prestanu tagirati “u irelevantnim prepiskama”. Konkretno, napisali su:

“Molimo korisnike da ne označuju @SveucilisteZG u irelevantim prepiskama ili prilikom obračuvavanja s neistomišljenicima koji su na razne načine povezani s institucijom. Postoje službeni kanali komunikacije. Unaprijed hvala na razumijevanju i suradnji. #UniZg #mojesveuciliste”.

Stvar se ubrzo zakotrljala. Naime, neki od tviteraša zamolili su detaljnije objašnjenje, a neki i “listu prihvatljivih/relevantnih tema u kojima ih je opravdano označiti”. CM, odnosno voditelj društvenih mreža Sveučišta tu je postao posebno živahan. Uz tvit “Bit će uskoro”, objavio je i hashtag #strepite.

 

Famozna marketinška strategija

Uz još malo prepucavanja i neobičnih odgovora, stvar je – barem zasad – završila ovim posljednjim pokušajem izvlačenja – gerilskim marketingom. Cijela stvar je, objašnjava šaljivi CM, briljantna marketinška strategija.

“Gerilski marketing (eng. guerrilla marketing, poznat i kao gerila-marketing) oblik je marketinške strategije koja minimalnim ulaganjima i nekonvencionalnim metodama oglašavanja nastoji ostvariti maksimalan učinak. (izvor: Wikipedija) Hvala svima na angažmanu!”, napisali su.

Doduše, bojimo se da strategija nije posve upalila. Recimo, ovaj gospodin, evidentno nekada student Sveučilišta, nakon prvog tvita napisao im je sljedeće: “Hm. Da će moje sveučilište ovako nešto reći. To nije sloboda mišljenja koju sam učio na tom sveučilištu. Šteta. Uz to ne odgovora duhu tvitera. Razmislite još jednom, molim vas”.


NOVO: Sveučilište je u međuvremenu zaključalo, pa ponovno otključalo svoj Twitter profil: