Telegramova kampanja Nosim kulturu nastala u suradnji s Designer Outletom Croatia osvojila nagrade uglednog žirija

Kampanja je osvojila srebro i broncu na najrelevantnijem međunarodnom natjecanju u području native oglašavanja

Telegramov serijal Nosim kulturu, nastao u suradnji s Designer Outletom Croatia, osvojio je 2. mjesto u kategoriji Best Native Advertising User Activation Campaign i 3. mjesto u kategoriji Most creative Native Advertising Campaign, najrelevantnijeg međunarodnog natjecanja u području native oglašavanja – Native Advertising Instituta.

Pobjednike natjecanja iz više od 30 zemalja bira stručni žiri u konkurenciji koja uključuje ugledne medijske kuće poput The Washington Posta, The Guardiana, BBC-a, CNN-a, New York Timesa i mnogih drugih.

Kampanja kojom je Telegram ukazao koliko je kultura važna karika razvoja društva potaknuta je razornim posljedicama koje su pandemija i zagrebački potres ostavili na kulturna događanja.

Osim pandemije koronavirusa koja i dalje ne jenjava, pogodila su nas dva teška potresa, u ožujku i prosincu 2020. Kao posljedica te dvije okolnosti, hrvatski muzeji izgubili su čak četiri milijuna posjetitelja.

Vratili smo kulturu u modu

Točnije, posjećenost im se u odnosu na 2019. godinu prema podacima Muzejskog dokumentacijskog centra smanjila za 72 posto. Zbog pandemije muzeji su bili zatvoreni svega mjesec i pol dana, no broj turista koji posjećuju muzeje pao je za 81 posto, a zbog posljedica potresa trećina stalnih postava zagrebačkih muzeja morala je biti zatvorena.

S izostankom izložbi, ali i drugih kulturnih događanja koja se odvijaju unutar muzeja, izostao je i naš modni izričaj za takva zbivanja. Najbolje komade sakrili smo duboko u ormare i na njih gotovo i zaboravili, a naš modni izričaj sveo se na odjeću za po doma.

Unatoč tome, interes za modu među građanima nije pao. Prema riječima znanstvene suradnice u Institutu za društvena istraživanja Ive Odak, moda je važan pokazatelj ukusa epohe, ona je temelj estetskog i kritičkog vrednovanja nekog povijesnog razdoblja, ona je odraz kulturnih zbivanja, a redovito reflektira i društvene, političke, umjetničke, pa i klimatske prilike nekog vremena.

Pobjedničke kategorije

Moda nam pomaže definirati povijest i ispričati priče koje proživljavamo, ona je jedan od temeljnih načina ljudskog izražavanja. Moda i kultura su neodvojive. Zato su Telegram Media Grupa i Designer Outlet Croatia pokrenuli projekt Nosim kulturu koji ih objedinjuje kroj jedinstvene modne priče. Interes za modu koji ne jenjava iskoristili smo kako bismo čitatelje potaknuli da se vrate u muzeje, da žive i nose kulturu.

Ugledni Native Advertising Institute prepoznao je važnost Telegramove kampanje te njezina doprinosa kulturnom životu, posebice u kategorijama u kojima se ocjenjuju kreativnost i kvaliteta sadržaja, kao i aktivacija čitatelja u aktivnosti kampanje. Tome u prilog idu podaci koji pokazuju da je tekstove kampanje čitalo više od 260 tisuća naših čitatelja, video priloge pogledalo je 110 tisuća dok je sadržaj na društvenim mrežama Telegram Media Grupe pogledalo više od 350 tisuća ljudi.