Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa
Uživo na Telegramu
Koronavirus
Ažurirano prije 9 minuta
Slučajevi
1.517.614 (+91.518)
U Hrvatskoj 1.343 slučaja
Oporavci
330.203 (+30.149)
U Hrvatskoj 179 oporavka
Preminulih
88.446 (+6.581)
U Hrvatskoj 19 smrti
30.03.
09.04.
790
867
963
1011
1079
1126
1182
1222
1282
1343

U Njemačkoj potrošnja pala na najnižu razinu od svibnja 2009. ‘Treba se pripremiti za recesiju’

Radi se o najvećem padu otkada je njemački institut počeo provoditi istraživanja u 1994. godini

ZADNJA IZMJENA: ožu 26, 2020
Foto: AFP
Što se upravo događa s koronavirusom:

Kriza oko koronavirusa uzela je danak i na raspoloženju potrošača u Njemačkoj koje je potonulo na najnižu razinu od financijske krize 2008. godine, pokazuje u četvrtak objavljeno izvješće instituta GfK. U najnovijem mjesečnom istraživanju GfK procjenjuje da će indeks potrošačke klime za travanj iznositi 2,7 bodova, što predstavlja pad od 5,6 bodova u odnosu na ožujak.

To je njegova najniža vrijednost od svibnja 2009. kada je zbog financijske i gospodarske krize iznosio 2,6 bodova. Pad je pak najveći otkada je njemački institut počeo provoditi istraživanja u 1994. godini.

Treba se pripremiti na recesiju

GfK-ov stručnjak Rolf Buerkl rekao je da s obzirom na najnovije rezultate odustaju od dosadašnje procjene prema kojoj bi potrošnja ove godine trebala porasti jedan posto. “Malotrgovci, proizvođači i pružatelji usluga moraju se pripremiti za recesiju”, poručio je.

“Pouzdane procjene potrošnje moći će se izraditi tek kada se bude moglo predvidjeti koliko će dugo zaštitne mjere za suzbijanje posljedica koronavirusa ostati na snazi”, dodaje GfK-ov stručnjak.

Više s weba