Umjetnik je zakupio jumbo plakate kako bi umjesto reklama ljudi mogli gledati slike prirode
Brian Kane svoj je projekt Healing Tool nazvao 'kampanjom bez poruke'
Svima su nama prizori prirode, drveća, cvijeća i neba puno privlačniji od ogromnih reklamnih plakata koji se najčešće nalaze gotovo na svakom koraku.
Upravo je takve prizore jedan umjetnik odlučio donijeti u Massachusetts, pa posljednjih nekoliko mjeseci tamošnji stanovnici i prolaznici pokraj ceste kojom prolaze umjesto reklama mogu vidjeti – prirodu.
Umjetnik koji je pokrenuo ovaj projekt zove se Brian Kane, a u mailu koji je poslao Huffington Postu rekao je kako je cijeli projekt planirao godinu i pol, a sam ga naziva “kampanjom bez poruke”.
Namjerno je izabrao ovu prometnicu u Bostonu, jer tamo svakoga dana prolazi najveći broj ljudi. “Putovanje automobilom za mnoge je ljude dosta stresno, pa smatram da je moja građanska dužnost da im pružim malo radosti. I nema nikakve kvake, ne moraš ništa napraviti niti kupiti niti zapamtiti – moraš samo uživati”, izjavio je Kane.
Na stranici projekta, Kane ga je ovako opisao: “Tijekom dana, serije fotografija sa specifičnih lokacija prikazane su na displeju. Zamjenjujemo dijelove prirode koji nedostaju i tako stvaramo magični dimenzionalni prozor. Tijekom večeri, prikazane su fotografije mjeseca u visokoj rezoluciji.“ Svoju je kampanju nazvao Healing Tool, po istoimenoj funkciji u Adobe Photoshopu, koja se koristi za popravak mrlja i drugih pogrešaka na fotografijama.
“Moderni ljudi provode život rascijepljeni između stvarnog svijeta i svijeta na ekranu, pa sam htio istražiti što se dogodi kad prizore iz virtualnog svijeta pretočimo u fizičku stvarnost. S obzirom da ljudi već nekako očekuju da je sve što je online fotošopirano, što će se dogoditi kad i stvarni svijet počnemo fotošopirati?”, objašnjava Kane te dodaje kako se nada da će uspjeti ovu kampanju proširiti i na druge gradove i države. Ovdje možete pogledati i kratak video Healing Tool projekta: