Više nisu znali kako udomiti pse iz azila pa su s njima rekreirali naslovnice popularnih modnih časopisa

Zahvaljujući kampanji većina pasa s naslovnica sretno je udomljena

FOTO: Facebook/Po Psu Ta Moda

Poljska neprofitna organizacija, Po Psu Ta Moda, odlučila je napraviti genijalnu marketingšku kampanju kojom žele pomoći udomiti mnoge napuštene pse. Uz malo kreativnosti organizacija je odlučila iskoristiti naslovnice popularnih modnih časopisa na kojima se umjesto manekenki nalaze psi iz skloništa.

Naime, volonteri su napravili lažni časopis koji također nosi naziv Po Psu Ta Moda, a psi su se pronašli u ulozi modela i nositelja naslovnica. Svi psi su prošli svojevrsnu transformaciju koja je pomogla u rekreiranju naslovnica poput Voguea, Ellea i Harper’s Bazaara.

Svojim pristupom organizacija je uspjela u svome naumu. Većina pasa koji su se našli na naslovnicama njihova časopisa sada je sretno udomljena, a sudeći prema njihovoj Facebook stranici, njihova kampanja se nastavlja.

Elle

naslovnica4fb

Vibe

fbmoda3

Harper’s Bazaar

naslovnica3fb

Vogue

fbmoda1

Elle

fbmoda2