Zavladala je ozbiljna panika jer je dostavljaču Pauze potvrđena korona. Ispostavilo se da je greška, zeznuli su u laboratoriju

Iz Pauze su nam potvrdili da su im prvo iz Zavoda javili da je pozitivan, a danas da je ipak negativan

FOTO: Pixsell/Telegram

Telegram je sinoć dobio informaciju da je jedan od dostavljača servisa za dostavu Pauza.hr stavljen u samoizolaciju zbog potvrđenog nalaza na koronavirus te su svi njegovi klijenti, kojima je posljednjih dana dostavio hranu, obaviješteni o potencijalnoj zarazi. Danas nam je informaciju potvrdila i Pauza koja je ipak u međuvremenu dobila novu obavijest iz Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo – da je dostavljač ipak negativan na koronu.

“U utorak, 17.03., primili smo informacije od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo da je jedan naš član tima, dostavljač – pozitivan… Jučer, 18.3., 24 sata kasnije, primili smo obavijest e-mailom od istog Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, da se u međuvremenu ponovljenim testiranjem ustanovilo da je uzorak našeg dostavljača kojeg smo uputili na testiranje – negativan”, pišu iz Pauze.

Kako se cijela stvar odvijala

Ovaj slučaj je u posljednjih 48 sati napravio ozbiljan kaos među restoranima i građanima koji su koristili usluge popularnog dostavnog servisa. Naime, Pauza je, slijedeći upute Zavoda, jučer obavijestila sve klijente s kojima je dostavljač bio u kontaktu, sve restorane iz kojih je preuzimao hranu i sve svoje zaposlenike s kojima je bio u doticaju. Opisali su i kako je cijela stvar tekla.

“Dostavljač u pitanju je radio u periodu od 9. do 11.ožujka i tada nije iskazivao simptome. Prve simptome nam je prijavio sukladno uputama 13.ožujka navečer, a navečer 16.3. smo ga uputili na testiranje s obzirom da se stanje pogoršalo i tada je zaprimljen na bolničko liječenje. Odmah po primitku ove obavijesti smo krenuli u proces obavještavanja svih osoba, naših zaposlenika koji su potencijalno mogli biti u kontaktu s dostavljačem u pitanju, sve druge dostavljače koji su u vremenskom periodu radili u istoj zoni, sve korisnike kojima je dostavljač dostavljao te restorane koji su bili u mogućem kontaktu i sa svima njima smo podijelili transparentne informacije o stanju”, opisuju iz Pazue.

Pauza je klijentima poslala dva maila Telegram

Nadalje pišu: “Cijela zona u kojoj je dostavljač radio je odmah zatvorena i svim dostavljačima za koje smo procijenili da su mogli biti u kontaktu su otkazane smjene i prekinut je njihov rad. Također smo započeli povlačenje njihove opreme s terena. Restorani iz kojih je dostavljač u pitanju vršio dostavu su isključeni sa servisa i upućena im je informacija o zatvaranju na narednih 14 dana sukladno internom procesu u ovom slučaju”.

Došlo je do tehničkih poteškoća u laboratoriju

No, danas je stigla nova vijest iz Zavoda. Kako su objasnili nadležnima u Pauzi, došlo je do tehničkih poteškoća, zbog čega je nalaz isprva bio pozitivan. Iz Pauze ipak naglašavaju da razumiju situaciju u kojoj se HZJZ nalazi te zahvaljuju na brzoj reakciji.

“Kako nam navode, nekoliko puta je ponovljeno testiranje, jer je bilo po svemu sudeći tehničkih poteškoća u laboratoriju Klinike za infektologiju, a to je dovelo do poduzimanja mjera predostrožnosti od strane HZJZ-a i Pauze. Razumijemo da je do ovakve pogreške moglo doći. Naši ljudi u bolnicama i ambulantama su vjerojatno podkapacitirani i umorni od ove pandemije koja nas je sve zatekla, a ponekad i pomanjkanje procesa može dovesti do ovakvih situacija.

Zahvalni smo HZJZ-u na suradnji i brzoj reakciji, svim partnerima, korisnicima i dostavljačima – našim herojima što su na našu obavijest o mogućem slučaju reagirali pozitivno i poduzeli sve odgovorne mjere te aktivno sudjelovali u ovom društvenom i zdravstvenom problemu te učinili svoj dio da spriječe njegovo širenje”, poručili su u pozitivnom tonu iz Pauze.