Badel odustaje od proizvodnje bezalkoholnih pića i zatvara tvornicu na Borongajskoj cesti u Zagrebu

Brendovi Nara, Inka, Voćko i PepsiCo neće više biti dio Badel grupe

29.04.2010., Zagreb - U poduzecu Badel 1862 u Vlaskoj 116 odrzana je press konferencija. 
Photo: Marko Lukunic/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Badel 1862 u ponedjeljak je objavio da ukida proizvodnju bezalkoholni pića, među kojima su brendovi Nara, Inka, Voćko i PepsiCo. Pogon na Borongajskoj cesti u Zagrebu se zatvara i Badel postaje proizvođač isključivo alkoholnih pićai vina.

‘Obavještavamo investicijsku javnost kako je društvo donijelo odluku o izlasku iz poslovanja u kategoriji bezalkoholnih pića te zatvaranju pogona na lokaciji u Zagrebu, Borongajska cesta 104, s danom 31. prosinca 2015. godine’, navodi se u priopćenju Badela 1862 objavljenom putem Zagrebačke burze.

Program restrukturiranja

Uprava Badela 1862 istaknula je da je riječ o odluci u okviru već usvojenog Programa restrukturiranja koja je preduvjet za uspjeh predstečajne nagodbe i opstanka tvrtke. predstavlja preduvjet uspješnog okončanja postupka predstečajne nagodbe i opstanka kompanije.

‘Temeljem utvrđenog dugoročnog strateškog opredjeljenja, društvo se odredilo fokusirati na core business koji predstavlja proizvodnja i distribucija jakih alkoholnih pića i vina, čime želi ojačati svoju tržišnu poziciju regionalnog lidera i najvećeg hrvatskog izvoznika u kategorijama jakih alkoholnih pića i crvenih vina’, stoji u objavi Badela.

Popravljaju rezultate

Badel grupa 2014. je završila s gubitkom od 34,7 milijuna kuna, a godinu ranije gubitak je iznosio 86,2 milijuna kuna.

Podaci iz financijskih izvješća za ovu godinu pokazuju znatno bolji rezultat nego u istom razdoblju lani pa je tako za prvih devet mjeseci ove godine neto dobit grupe iznosila 20,9 milijuna kuna, dok je u isto vrijeme prošle godine tvrtka poslovala s gubitkom u iznosu od 20,3 milijuna kuna.

Ukupni prihodi grupe u prvih su devet mjeseci ove godine iznosili 272,4 milijuna kuna, što je 7,5 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, dok su istodobno ukupni rashodi pali za 7,8 posto, na 256,5 milijuna kuna.