Bang & Olufsen i LG ušli u strateško partnerstvo. LG će za danski high end brend raditi OLED televizore

Sporazumom s LG-ijem žele unaprijediti proizvodnju i smanjiti troškove

Danski proizvođač high end audio sustava, televizora i ostale elektronike Bang & Olufsen najavio je strateško partnerstvo s LG Electronics.

Luksuzin Bang & Olufsen 4K televizori koštaju od oko 50 tisuća kuna naviše, no u tehnološkom smislu počeli su osjetno zaostajati za konkurencijom. Usto, značajni pad cijena televizora s ravnim ekranima u kombinaciji s visokim troškovima proizvodnje u malim serijama, doveo je dansku firmu u velike probleme. Izvršni direktor Tue Mantoni za Bloomberg je izjavio da njihova proizvodnja godišnje iznosi oko 30.000 televizora, dok LG izbacuje oko 40 milijuna.

Nakon nizanja loših poslovnih rezultata i gomilanja gubitaka u posljednje tri godine, firma se odlučila na dubinsku reviziju strategije i strukture poslovanja. Prema sporazumu s LG Electronics, Bang & Olufsen ostaju fokusirani na dizajn i akustiku, a LG će preuzeti razvoj i proizvodnju, čime danska kompanija dolazi do uštede 23 milijuna dolara u sljedeće tri godine. Prvi OLED TV koji će za Bang & Olufsen proizvesti LG na tržište bi trebao izaći već 2017. godine.

Spekulacije o preuzimanju

Krajem prošle godine, iz Bang & Olufsena je javljeno da je stigla ponuda za preuzimanje. Ponuđač nije imenovan, no kako su nedavno izvjestili, pregovori su još uvijek u tijeku. Bloomberg piše da je interes za preuzimanje Bang & Olufsena izrazila grupacija Sparkle Roll iz Hong Konga, koji se između ostalog bave prodajom ekskluzivnih i luksuznih proizvoda poput Bentleyja, Lamborghinija, satova DeWitt, nakita i skupih francuskih vina, a uređaje Bang & Olufsena prodaju od 2012. godine.

O preuzimanju se počelo spekulirati još 2008. godine, kada je nakon razočaravajućih prodajnih rezultata maknut dotadašnji direktor Torben Ballegaard Soerensen, a dionice su u jednom danu izgubile četvrtinu svoje vrijednosti.