Bellabeatov Leaf je hit, u dva tjedna na internetu je rasprodano 30.000 komada za 3,1 milijun dolara

Dobili su prestižnu nagradu The Europas kao najbolji europski zdravstveni startup

Bellabeat je sinoć dobio The Europas nagradu za najbolji europski zdravstveni startup. Nedugo nakon toga iz tvrtke su javili kako su u prva dva tjedna, otkako je proizvod na tržištu, prodano 30.000 Leaf uređaja. Vrijednost prodanih uređaja iznosi 3,1 milijun dolara, odnosno dvadeset milijuna kuna.

Ovakav uspjeh ne čudi s obzirom na to da je u prvih sat vremena nakon lansiranju na tržište prodano Leafova u vrijednosti od 200.000 dolara. Ova nova, milijunska prodaja ostvarena je preko narudžbi na samoj stranici. Zbog velikog je interesa Bellabeat morala otkazati suradnju s dogovorenim kanalima za e-trgovinu. Ipak, krajem sljedećega tjedna otvara se prodaja na Amazonu, BestBuyu i Fancyju. Krajem mjeseca Leaf dolazi i u trgovine.

Andrea Andrassy na čelu marketinga

Tvrtka je najavila i novu šeficu marketinga. Tamo će sada biti Andrea Andrassy, hrvatska komičarka i kolumnistica. Ona će potaknuti rast zajednice unutar aplikacije, ali i raditi na suradnji s drugim tvrtkama kakve su MyFitnessPal, Fitbit, Glow i slično. Bitan su dio Bellabeatova marketinga i sami korisnici, koji su zapravo najbolja reklamna služba. Oni sami promoviraju i uređaj i način života koji je zahvaljujući njemu moguć.

Među nekima od glavnih korisnica Leafa glumice su Milla Kunis i Lisa Sheldon te fitness model Sarah Stage. One su ambasadorice brenda, koje, kako piše Netokracija, ovaj gadget primiču široj publici. Prijelaz s early adoptera na veći broj korisnika uglavnom je ključan za mnoge startupe i na njemu se praktički odredi koji će nastaviti posao, a koji propasti.

“Uz ekosustav proizvoda, koji će izbacivati svakih nekoliko mjeseci, Bellabeatova misija je dati ljudima tehnologiju uz pomoć koje mogu saznati više o svom tijelu i tako stvoriti internet tijela”, kazuje osnivač Bellabeata Sandro Mur.