I Instagram se pridružuje tržištu e-trgovine i uvodi Shop Now gumb

Odsad će korisnicima biti moguće kupovati unutar aplikacije

FOTO: Instagram

Izgleda da je i Instagram odlučio priključiti se trendu e-trgovine dodavanjem gumbova za kupovinu. Nakon što je Google predstavio svoj koncept, i Pinterest je najavio kako radi na sličnom projektu. Instagram je tako posljednji u nizu tech kompanija, koje na taj način žele unaprijediti profit. Mreža od tristo milijuna korisnika ovim se potezom približila milijunima potencijalnih ulagača.

U cijelom će projektu Instagram koristiti Facebookovu tehnologiju. Reklame na Instagramu odsad će se naći uz gumbove poput “Shop Now” i sličnih, koji korisnika upućuju na vanjske stranice, putem kojih će moći kupovati proizvode koje su vidjeli na instagramskim fotografijama. Tu je i nova softverska platforma, koja omogućava automatizaciju reklamnoga procesa.

Koristit će Facebookovu tehnologiju

“API stiže uređen, može upravljati, pratiti i mjeriti marketinške kampanje zahvaljujući tehnologiji i lekcijama koje smo dobili od Facebooka”, kazao je James Quarles, voditelj poslovanja i razvoja brenda u Instagramu.

“Mnogo smo profitirali od toga što smo dio Facebooka”, kazao je Quarles. “Inače bi nam trebale godine da sami razvijemo tehnologiju. Sretni smo što možemo odabrati dijelove već razvijene Facebookove tehnologije”, dodao je.

Instagram ima idealan potencijal za ovu vrstu oglašavanja

Facebook je Instagram 2012. godine kupio za milijardu dolara. Reklame su uvedene krajem 2013. godine, ali su bile dio ekskluzivne ponude samo određenih brendova. Sadašnja strategija omogućava reklamni sadržaj u potpunosti prilagođen da se uklapa s ostatkom feeda korisnika, a da ne izgleda napadno i dosadno.

instagram

Međutim, bez obzira na sve, pojavile su se bune korisnika, koji su kazali kako ne žele vidjeti sadržaj stranica koje ne prate na Instagramu. Kompanija je pokrenula 475 kampanja, u kojima su sudjelovala velika imena poput Disneyja, Gapa, Michaela Korsa i Taco Bella. Kampanje su uključivale fotografije magazinske kvalitete i kratke videe.

Medijske agencije oduševljene potezom

Instagram je, međutim, zabranio kompanijama da u kampanjama koriste linkove, koje bi korisnike uputile izvan aplikacije, kako bi kupili na fotografijama im ponuđene proizvode. Gap je u tu svrhu koristio aplikaciju Like2Buy.

Medijske su agencije oduševljene potezom Instagrama. Smatraju kako mreža sada korisnicima nudi direktno spajanje sa željenim sadržajem, bez nepotrebnog usporavanja procesa. Instagram je, smatraju, oduvijek imao potencijal da postane kanal za kupnju, obzirom da je usmjeren na vizuale i modu. Kompanije poput Salesforcea i Nanigansa počet će svojim klijentima nuditi opciju kupovine oglasnoga prostora na Instagramu.

Facebookova dva milijuna oglašivača također su potencijalni klijenti za Instagram. Nakon što su, evidentno, proveli opsežno istraživanje svojih korisnika, uz Shop Now, korisnicima će biti ponuđeni i Learn More, Book Now, Download i Sign Up gumbovi, za daljnje akcije na mreži.